ТОП-10 найпопулярніших автомобільних брендів у Китаї

by / Понедельник, 16 Сентябрь 2024 / Published in Автоновости

Так, всього в лютому китайці купили 1,39 мільйона нових легкових автомобілів. Зростання щодо лютого 2022 року склало 10,4%, а якщо порівнювати з показником січня 2023-го, то китайський ринок збільшився на 7,5%. Такі дані наводить CarNewsChina із посиланням на статистику китайської асоціації легкових автомобілів CPCA.

Китайці однаково віддають перевагу седанам і кросоверам: вони розійшлися в кількості 656 тисяч і 651 тисячі штук відповідно. Також у лютому дилери реалізували 82 тисячі мінівенів.

177 тисяч машин реалізував BYD – автовиробник, який одним із перших відмовився від випуску неелектрифікованих машин. В даний час BYD збирає та реалізує виключно гібриди та електрокари, і минулого місяця компанії вдалося продати на 98,3% більше машин, ніж у лютому 2022 року.

Роздрібні продажі спільного підприємства FAW-Volkswagen склали 111 тисяч автомобілів, що відповідає зростанню на 5,3%. Changan реалізував 93 тисячі автомобілів, а Geely лише трохи менше, 91 тисячу. Зростання склало 52,9% і 32,9% в річному обчисленні. Слідом за обсягами продажів йде СП SAIC-Volkswagen: 74 тисячі машин -7,7%.

67 тисяч легкових автомобілів продало СП GAC-Toyota, продемонструвавши зростання на 26,2%. Результат SAIC-GM-Wuling становив 57 машин (-4,4%), стільки ж продав і Dongfeng-Nissan (-10,8%). SAIC-GM завершив лютий із 53 тисячами проданих машин (-27,4%), а FAW-Toyota – з 50 тисячами (-17,2%).

У лютому український авторинок подав дуже позитивні сигнали до відновлення

TOP