Toyota, Daimler Truck, Hino та Mitsubishi Fuso разом працюватимуть над новими технологіями
Представники компанії Mitsubishi Fuso Truck and Bus Corp., головним акціонером якої є Daimler Truck, і Hino Motors, виробник вантажівок групи Toyota, заявили про об’єднання. Daimler Truck і Toyota Motor Corp. в рівних частках інвестуватимуть в холдингову компанію Mitsubishi-Hino. Сума угоди не називається.
Компанії планують співпрацювати у сфері скорочення викидів вуглецю та розвитку таких технологій як автономне водіння, мережеві послуги та електромобілі.
«Співпраця між нашими чотирма компаніями – це партнерство для створення майбутнього комерційних транспортних засобів в Японії, – сказав генеральний директор Toyota Motor Corp. головний виконавчий директор Кодзі Сато.
«Ми в Daimler Truck дуже пишаємося нашою продукцією, адже вантажівки та автобуси рухають світ. А незабаром вони будуть робити це з нульовим рівнем викидів», – сказав генеральний директор Daimler Truck Мартін Даум (Martin Daum).
«Сьогоднішня заява є важливим кроком до того, щоб зробити це майбутнє економічно вигідним і стати лідером у сфері екологічно безпечних перевезень».
Автовиробники поспішають не відстати від глобального переходу на більш екологічні транспортні засоби та допомагати в інші способи боротьби зі зміною клімату. Комерційні транспортні засоби, такі як вантажівки та автобуси, є основними джерелами викидів в атмосферу. У деяких випадках конкуренти об’єднують зусилля, щоб отримати конкурентну перевагу і скоротити витрати за рахунок «економії на масштабах» або обміну знаннями та ресурсами.
«Поодинці важко впоратися з цим завданням. Спільна робота має вирішальне значення», – сказав Сато,
Паливні елементи живлять автобуси Toyota в Японії, але її сильна сторона – гібриди, які мають як електричні двигуни так і бензинові двигуни. За словами представників Toyota, споживачі сприйняли електромобілі швидше, ніж очікувалося, і компанія наполегливо працює над виведенням електромобілів на різні ринки. До речі, перші електромобілі Toyota bZ4X вже з’явились і в Україні.
Деталі злиття, включаючи співвідношення акцій, назву компанії та її структуру, будуть опрацьовані протягом наступних 18 місяців. Партнери мають намір підписати остаточну угоду на початку наступного року і закрити транзакцію до кінця 2024 року. Угода все ще потребує схвалення акціонерів та регуляторних органів.
За словами генерального директора Hino Сатоші Огісо, ця угода є шансом на новий старт для компанії після того, як її імідж був затьмарений минулорічною заявою про те, що вона систематично фальсифікувала дані про викиди, починаючи ще з 2003 року.
«Ми об’єднаємо наші прагнення «підтримувати мобільність і робити внесок у суспільство» і пліч-о-пліч прискорюватимемо розвиток передових технологій, щоб подолати дедалі жорсткішу глобальну конкуренцію», – сказав він.
Поиск
Подобные статьи
SANY представила новинки спеціальної та дорожнобудівельної техніки
Нагадаємо, що в Україні компанія PEGAS SТ – офі...Jaguar доведеться викупити у клієнтів тисячі I-Pace через ризик пожежі
Проблема з акумуляторами переслідує I-Pace вже ...Криза у німецькому автопромі вразила і Mercedes-Benz
На такий крок Mercedes-Benz штовхає складна еко...У 2025 році в Україні змінять світлофори та з`явиться новий колір
Зокрема, за даними Українського науково-дослідн...Пропозиція для СТО від Opet та «АВТОНОВА-Д»
Купуючи запасні частини разом з оливами Opet у ...