Toyota, Daimler Truck, Hino та Mitsubishi Fuso разом працюватимуть над новими технологіями
Представники компанії Mitsubishi Fuso Truck and Bus Corp., головним акціонером якої є Daimler Truck, і Hino Motors, виробник вантажівок групи Toyota, заявили про об’єднання. Daimler Truck і Toyota Motor Corp. в рівних частках інвестуватимуть в холдингову компанію Mitsubishi-Hino. Сума угоди не називається.
Компанії планують співпрацювати у сфері скорочення викидів вуглецю та розвитку таких технологій як автономне водіння, мережеві послуги та електромобілі.
«Співпраця між нашими чотирма компаніями – це партнерство для створення майбутнього комерційних транспортних засобів в Японії, – сказав генеральний директор Toyota Motor Corp. головний виконавчий директор Кодзі Сато.
«Ми в Daimler Truck дуже пишаємося нашою продукцією, адже вантажівки та автобуси рухають світ. А незабаром вони будуть робити це з нульовим рівнем викидів», – сказав генеральний директор Daimler Truck Мартін Даум (Martin Daum).
«Сьогоднішня заява є важливим кроком до того, щоб зробити це майбутнє економічно вигідним і стати лідером у сфері екологічно безпечних перевезень».
Автовиробники поспішають не відстати від глобального переходу на більш екологічні транспортні засоби та допомагати в інші способи боротьби зі зміною клімату. Комерційні транспортні засоби, такі як вантажівки та автобуси, є основними джерелами викидів в атмосферу. У деяких випадках конкуренти об’єднують зусилля, щоб отримати конкурентну перевагу і скоротити витрати за рахунок «економії на масштабах» або обміну знаннями та ресурсами.
«Поодинці важко впоратися з цим завданням. Спільна робота має вирішальне значення», – сказав Сато,
Паливні елементи живлять автобуси Toyota в Японії, але її сильна сторона – гібриди, які мають як електричні двигуни так і бензинові двигуни. За словами представників Toyota, споживачі сприйняли електромобілі швидше, ніж очікувалося, і компанія наполегливо працює над виведенням електромобілів на різні ринки. До речі, перші електромобілі Toyota bZ4X вже з’явились і в Україні.
Деталі злиття, включаючи співвідношення акцій, назву компанії та її структуру, будуть опрацьовані протягом наступних 18 місяців. Партнери мають намір підписати остаточну угоду на початку наступного року і закрити транзакцію до кінця 2024 року. Угода все ще потребує схвалення акціонерів та регуляторних органів.
За словами генерального директора Hino Сатоші Огісо, ця угода є шансом на новий старт для компанії після того, як її імідж був затьмарений минулорічною заявою про те, що вона систематично фальсифікувала дані про викиди, починаючи ще з 2003 року.
«Ми об’єднаємо наші прагнення «підтримувати мобільність і робити внесок у суспільство» і пліч-о-пліч прискорюватимемо розвиток передових технологій, щоб подолати дедалі жорсткішу глобальну конкуренцію», – сказав він.
Поиск
Подобные статьи
Бельгія передає Україні 80 бронеавтомобілів IVECO Lynx та 150 вантажівок Volvo
Iveco LMV (Light MultiRole Vehicle) / Lynx — по...У чому головні переваги нового тягача DAF XG+ над попередніми верcіями XF
DAF XF завжди був любимцем далекобійників, завд...Львів отримав вже сьомий трамвай виробництва Electron
За процедурою новий трамвай має пройти обкатку,...Узбекістан закупить 800 автобусів Yutong
Таким чином, Узбекистан отримає великий парк ел...Український виробник автовишек анонсував на цей рік оновлену гаму моделей
Автовишки «Техкомплекту» відіграли ва...