Toyota оновлює технології систем керування по дротам

by / Вторник, 27 Август 2024 / Published in Автоновости

Ключовою зміною в системі steer-by-wire, яка передбачає відсутність механічного зв’язку між кермом та колесами, є нове співвідношення в 200 градусів замість 150 градусів, як було раніше, щоб надати кермуванню більш плавного й природного відчуття.

Інженери Toyota, що працюють над системою, яка також відома як One Motion Grip, кажуть, що нове співвідношення надає системі «більш легкого та звичного відчуття». Японська компанія залучила сотні людей як зсередини, так і ззовні, для тестування системи, щоб переконатися, що вона буде максимально інтуїтивно зрозумілою для будь-якого водія.

Система Steer-by-wire спочатку буде пропонуватися для Toyota bZ4X і Lexus RZ. Технологія була розроблена з урахуванням найсуворішого у світі законодавства щодо систем електроприводу керма, яким донедавна була Європа, але нещодавно її випередив Китай.

Європа створила власну програму сертифікації систем дротового керування, що усуває необхідність механічного зв’язку між кермом та колесами, як це було раніше передбачено законом. В Японії ця система вже легалізована, в той час як у США такого законодавства не існує. Великобританія, швидше за все, буде слідувати законодавству ЄС, але це ще не відомо.

Для системи рульового управління можна було б оновити програмне забезпечення по повітрю. Однак наразі такі віддалені оновлення не дозволені законодавством.

Інженери підтвердили, що система steer-by-wire також призначена для нової модульної архітектури, яка буде лежати в основі електромобілів Toyota і Lexus з 2026 року, починаючи з нового седана Lexus, натхненного концептом LF-ZC, який показали на Японському автосалоні Mobility Show.

Шеф-дизайнер Lexus Саймон Хамфріс (Simon Humphries) сказав, що впровадження електроприводу відкрило величезні можливості для дизайну інтер’єру. «Ми хочемо, щоб інтер’єр був максимально відкритим, – сказав він. «Ви можете позбутися зайвого, а інтер’єрні панелі не повинні нічого закривати. Перейдіть на електропривод, і тоді залишиться менше механічних деталей, які потрібно приховувати. Це дає все більше і більше свободи».

Toyota також працює над подальшим розвитком системи електроприводу керма під назвою Neo Steer, яка переносить елементи керування акселератором та гальмом на кермо. Вона ще на ранній стадії розробки, дата виробництва ще не визначена, а ідея полягає в тому, щоб забезпечити «мобільність для всіх», в тому числі для водіїв, які не можуть використовувати ножні педалі керування.

Керування новою системою One Motion Grip
Нове співвідношення в 200 градусів робить керування набагато простішим та інтуїтивно зрозумілішим, не потрібно перевчатися і компенсувати щось надмірно гіперактивне.

Нове співвідношення робить кермо менш нервовим і напруженим, водночас зберігаючи маневреність на низьких швидкостях. Все відбувається дуже природно. Заднім ходом тепер здавати набагато легше, ніж зі старим передавальним числом, система реагує так, як і слід було очікувати.

Система Neo Steer використовує педаль за кермом для гальмування лівою рукою і привід для великого пальця правої руки для прискорення. Ця система набагато менш досконала і складніша в управлінні, з набагато швидшим співвідношенням в 90 градусів між рульовим керуванням і електроприводом. Керування акселератором і, особливо, гальмом також не було лінійним, і в ньому легко заплутатися.

Toyota передасть прототип японському паралімпійському спортсмену, з яким вона співпрацює, для тестування в реальних умовах з метою подальшого розвитку системи.

Toyota готує нову революційну автоматичну КПП

TOP