Тролейбуси «Богдан» вже 10 років працюють у Вінниці

by / Пятница, 13 Сентябрь 2024 / Published in Автоновости

Перший тролейбус, який отримав бортовий номер №001 місто отримало у лютому, а вже 18 числа до 50-річчя із запуску тролейбусного руху у Вінниці відбулася презентація нової машини.

Після введення в експлуатацію усіх Богданів у Вінниці, машини почали працювати на міських маршрутах разом з іншими тролейбусами. Богдани забезпечили третину щоденного випуску низькопідлоговим транспортом.

До постачання цих тролейбусів, у місті експлуатувалися всього 5 низькопідлогових тролейбусів марки Лаз Е183. Богдан став набагато зручніший як для водіїв, так і для пасажирів за попередні покоління тролейбусів.

На відміну від моделі Т70110, перші Т70117 мали деякі відмінності в обладнанні. Тролейбус Т70117 обладнувався транзисторно-імпульсною системою керування: ПТАД-202М-180 «Чергос» (із 2018 року тролейбуси даної моделі обладнуються системою керування українського виробника ТОВ «Політехносервіс») а також тяговим двигуном ДТА-2У1 потужністю 180 кВт(з 2018 року двигун АД-903 потужністю 180 кВт)

14 липня 2022 року, під час ракетного удару рф по середмістю Вінниці, коли загинуло 26 людей, зокрема троє дітей постраждали також два трамваї та один тролейбус — Т701 №013. Що у трамваїв що у тролейбуса від вибухової хвилі була вибита значна частина вікон та лобове скло. Згодом після події транспорт відновили, на щастя у салоні трамваїв та тролейбуса ніхто не загинув.

Цікаво, що тролейбуси «Богдан» старанно відпрацювали майже 10 років. У травні 2023 року, було розпочато проведення першого КВР тролейбусу із бортовим номером №019. Загалом, протягом 2023 року було проведено 11 КВР тролейбусам серії Т70117. Усі тролейбуси, які проходять ремонт обшивають склопластиком, в салоні замінюють підлогове покриття та перешивають сидіння. Після чого вони і далі продовжують виходити на лінію і ще перевезуть сотні тисяч вінничан. Ось такі вони, українські тролейбуси Богдан Т701.

TOP