У Mazda новий генеральний директор

by / Пятница, 27 Сентябрь 2024 / Published in Автоновости

Масахіро Моро працює в Mazda вже 40 років. Він відрізняється від попередніх тем, що у нього немає досвіду в області проектування або виробництва. При цьому у Моро багатий досвід у сфері маркетингу. Також він близько знайомий з ринком США і успішно керував місцевим підрозділом.

На північноамериканський ринок приходить близько 30% продажів Mazda, і компанія має намір і далі зміцнювати позиції. У планах японців — підвищення впізнаваності бренду, нарощування споживання та модернізація місцевої дилерської мережі.

Нещодавно Mazda представила в США великий кросовер CX-90 — це преємник CX-9 на преміум-платформі Large Architecture. Флагман отримав дві помірні і підзаряджені гібридні силові установки і цілих три варіанти компоновки салону — на 6, 7 або 8 місць. Ціни стартують з 39 595 доларів.

Зміна глави Mazda продовжує чергування важливих кадрових перестановок в японських фірмах. У січні стало відомо, що Акіо Тойода покине пост президента Toyota, який займав 14 років, а на початку березня про зміну голови повідомила Subaru.

Mazda розсекретила флагманський кросовер CX-90

TOP