У Mazda новий генеральний директор
Масахіро Моро працює в Mazda вже 40 років. Він відрізняється від попередніх тем, що у нього немає досвіду в області проектування або виробництва. При цьому у Моро багатий досвід у сфері маркетингу. Також він близько знайомий з ринком США і успішно керував місцевим підрозділом.
На північноамериканський ринок приходить близько 30% продажів Mazda, і компанія має намір і далі зміцнювати позиції. У планах японців — підвищення впізнаваності бренду, нарощування споживання та модернізація місцевої дилерської мережі.
Нещодавно Mazda представила в США великий кросовер CX-90 — це преємник CX-9 на преміум-платформі Large Architecture. Флагман отримав дві помірні і підзаряджені гібридні силові установки і цілих три варіанти компоновки салону — на 6, 7 або 8 місць. Ціни стартують з 39 595 доларів.
Зміна глави Mazda продовжує чергування важливих кадрових перестановок в японських фірмах. У січні стало відомо, що Акіо Тойода покине пост президента Toyota, який займав 14 років, а на початку березня про зміну голови повідомила Subaru.
Mazda розсекретила флагманський кросовер CX-90
Поиск
Подобные статьи
Напередодні холодів рекомендують проводити комплексне обслуговування паливної системи
Часткове погіршення якості пального на регіонал...В Україні з`явився новий потужний дилер MAXUS
Нещодавно імпортером було оголошено конкурс на ...IVECO передала права дистрибуції у Північній Європі незалежній компанії
IVECO завершила передачу операцій з дистрибуції...ЗСУ отримають ще 200 БТР Stryker
Очікується, що БТР передадуть підрозділам, які ...Українські рятувальники отримали 18 автоцистерн на базі шасі Daewoo
Автомобіль виготовлений на базі шасі Daewoo Max...