У Mazda новий генеральний директор
Масахіро Моро працює в Mazda вже 40 років. Він відрізняється від попередніх тем, що у нього немає досвіду в області проектування або виробництва. При цьому у Моро багатий досвід у сфері маркетингу. Також він близько знайомий з ринком США і успішно керував місцевим підрозділом.
На північноамериканський ринок приходить близько 30% продажів Mazda, і компанія має намір і далі зміцнювати позиції. У планах японців — підвищення впізнаваності бренду, нарощування споживання та модернізація місцевої дилерської мережі.
Нещодавно Mazda представила в США великий кросовер CX-90 — це преємник CX-9 на преміум-платформі Large Architecture. Флагман отримав дві помірні і підзаряджені гібридні силові установки і цілих три варіанти компоновки салону — на 6, 7 або 8 місць. Ціни стартують з 39 595 доларів.
Зміна глави Mazda продовжує чергування важливих кадрових перестановок в японських фірмах. У січні стало відомо, що Акіо Тойода покине пост президента Toyota, який займав 14 років, а на початку березня про зміну голови повідомила Subaru.
Mazda розсекретила флагманський кросовер CX-90
Поиск
Подобные статьи
В Україні розробили десятки перевірених рішень для бізнесу на базі автомобілів Renault Master
Головний секрет успіху Renault Master – це опти...В дилерських центрах Renault пройдуть Дні відкритих дверей «Рenault Рендеву»*
Детальніше про подію: https://www.renault.ua/of...Замовник з Черкащини обрав ізотермічні фургони на шасі JAC N120
Ізотермічні фургони на шасі JAC N120 поїхали пі...Opel Crossland тепер пропонується зі знижкою в 50 000 грн.
Opel Crossland Elegance — Система поперед...ДСНС України поповнила автопарк вантажною технікою Daewoo Truck
Серед нової техніки — 10 самоскидів, екскаватор...