У Mazda новий генеральний директор
Масахіро Моро працює в Mazda вже 40 років. Він відрізняється від попередніх тем, що у нього немає досвіду в області проектування або виробництва. При цьому у Моро багатий досвід у сфері маркетингу. Також він близько знайомий з ринком США і успішно керував місцевим підрозділом.
На північноамериканський ринок приходить близько 30% продажів Mazda, і компанія має намір і далі зміцнювати позиції. У планах японців — підвищення впізнаваності бренду, нарощування споживання та модернізація місцевої дилерської мережі.
Нещодавно Mazda представила в США великий кросовер CX-90 — це преємник CX-9 на преміум-платформі Large Architecture. Флагман отримав дві помірні і підзаряджені гібридні силові установки і цілих три варіанти компоновки салону — на 6, 7 або 8 місць. Ціни стартують з 39 595 доларів.
Зміна глави Mazda продовжує чергування важливих кадрових перестановок в японських фірмах. У січні стало відомо, що Акіо Тойода покине пост президента Toyota, який займав 14 років, а на початку березня про зміну голови повідомила Subaru.
Mazda розсекретила флагманський кросовер CX-90
Поиск
Подобные статьи
Україна може втратити найпотужнішого виробника автобусів та тролейбусів
Потужний український виробник автобусів реформу...Вигода до 50 000 грн* діє на автомобілі Mitsubishi в транзиті
Автомобілі Mitsubishi славляться своєю витривал...Українська компанія збільшить виробництво бронеавтомобілів в 2 рази
За його словами, на початку року був складний п...Енергетики Київщини отримали два брендовані міжміські автобуси TEMSA
Автобуси відповідають наступним технічним вимог...Караван зерновозів потрапив під обстріл в Одесі
На щастя, ніхто з водіїв не постраждав. А незаб...