У Mazda новий генеральний директор
Масахіро Моро працює в Mazda вже 40 років. Він відрізняється від попередніх тем, що у нього немає досвіду в області проектування або виробництва. При цьому у Моро багатий досвід у сфері маркетингу. Також він близько знайомий з ринком США і успішно керував місцевим підрозділом.
На північноамериканський ринок приходить близько 30% продажів Mazda, і компанія має намір і далі зміцнювати позиції. У планах японців — підвищення впізнаваності бренду, нарощування споживання та модернізація місцевої дилерської мережі.
Нещодавно Mazda представила в США великий кросовер CX-90 — це преємник CX-9 на преміум-платформі Large Architecture. Флагман отримав дві помірні і підзаряджені гібридні силові установки і цілих три варіанти компоновки салону — на 6, 7 або 8 місць. Ціни стартують з 39 595 доларів.
Зміна глави Mazda продовжує чергування важливих кадрових перестановок в японських фірмах. У січні стало відомо, що Акіо Тойода покине пост президента Toyota, який займав 14 років, а на початку березня про зміну голови повідомила Subaru.
Mazda розсекретила флагманський кросовер CX-90
Поиск
Подобные статьи
Електромобілі в Україні: що треба знати перед купівлею у 2025-му році
Відразу зазначимо: це дуже сильне перебільшення...Техкомплект розширює асортимент забудови спецтехніки на шасі китайських вантажівок
На заводі Техкомплект почали забудовувати ванта...В чому особливості серій моторних олив Opet Fulltech, Fullmax та Fulllife
FULLTECH – високотехнологічний захист двигуна О...Литовські волонтери привезли ще понад 40 автомобілів для ЗСУ
Коли литовці сідають за кермо, щоб особисто доп...Авійційну логістику підтримуватимуть фургони Peugeot
— 299 бригада тактичної авіації ім. генер...