Home / Автоновости / Українська САУ Богдана отримала нове шасі від європейського виробника

Українська САУ Богдана отримала нове шасі від європейського виробника

Українська САУ Богдана отримала нове шасі від європейського виробника

САУ 2С22 «Богдана» засвітилася в оновленому варіанті у відео 60 ОАБр. Крім нової кабіни видно, що «Богдану» знову почали виготовляти на 3-вісному шасі, бо останнім часом українська САУ виконувалася на шасі Tatra 8×8. Проте при детальному погляді видно, що це зовсім не шасі Tatra. Це щось зовсім інше. Якби це була просто інше шасі Tatra, то не було б сенсу робити зовсім іншу капотну кабіну, яку ми бачимо на САУ 6х6. Судячи з рис оновлена броньована кабіна виготовлена компанією «Українська бронетехніка». Артилерійської частини виготовлена Краматорським заводом важкого верстатобудування. А от шасі тут німецьуке від Mercedes-Benz Zetros.

Для побудови САУ на ньому виробник застосував модифікацію Zetros 2743 (6 × 6) з колісною базою у 5050 мм + 1450 мм. Двигун — 428 к.с., що цілком досить для колісної САУ.
Отже, маємо вже 4-й варіант «Богдани», адаптований на сучасному і військовому шасі, що створить згодом гарну пропозицію української техніки на світовому ринку. нагадаємо, що спочатку «Богдана» дебютувала на шасі КрАЗ-6322 6х6. Згодом були адаптовані шасі МАЗ-6317. Вже під час війни виробник перейшов на шасі Tatra T815-7M. «Мерседесівське» шасі виявилося більш вантажопідйомним, що дало змогу повернутися до виконання 6х6 і здешевшити експлуатацію машини.