Український ринок автобусів у березні почав знижуватися
Фактично, у березні активність на ринку створили два виробника: це черкаський Атаман та чернігівський Еталон. Поставки інших виробників були епізодичними, — констатуєть у AUTO-Consulting.
Нажаль, ринок нових автобусів продовжує триматися лише на бюджетних закупівлях шкільних моделей. Або на окремих випадках допомоги з боку Європейського Союзу. Саме вони ще формують невеликий попит і дають змогу виробникам втримувати виробництво. Активності з боку бізнесу поки не зафіксовано.
Хоча у березні до України приїхав і сучасний новенький MAN Lions. Також продовжив постачати автобуси на ринок і новий виробник з міста Суми, про який AUTO-Consulting вже повідомляв. Але поки його активність обмежується лище одним регіоном присутності.
Ринок зараз в очикуванні результатів тендерів, які проводять деякі міста. Саме їх підсумки дадуть новий поштовх ринку. То ж AUTO-Consulting продовжить слідкувати за подіями.
Слідкуйте за тим, що відбувається на ринку автобусів
Поиск
Подобные статьи
В Україні набирає популярності спецтехніка на повнопривідних шасі DAYUN CGC1121
Шасі DAYUN CGC1121 (4х4) — середньотоннажний по...Бригади «ловців шахедів» підсилили ще 20 пікапів Mitsubishi L200
Попередні Mitsubishi L200 вже довели ефективніс...В Україні продовжують забудовувати вантажівки на шасі SITRAK
Бортову вантажівку доповнили крано-маніпуляторн...В Україні почали випускати підйомники на шасі пікапів ISUZU
Нагадуємо, що раніше Завод спецтехніки Техкомпл...IVECO та Ford Trucks спільно розроблятимуть кабіну нової важкої вантажівки
Ця угода випливає з ексклюзивного, необов’язков...