Український ринок причепної техніки продовжує знижуватися
Падіння ринку причепної нової техніки спостерігається весь рік і за підсумками 11 місяців 2024 року вже сягнуло 49%. Причому на це є як об’єктивні, так і суб’єктивні причини. Тут вдалися в знаки наслідки блокувань кордону, дефіцит водіїв та падіння обсягів перевезень. Але є ще й ефект порівняльної бази, коли у минулі роки бізнес активно закуповував паливні цистерни та зерновози, щоб перебудувати логістику.
Тим не менш, лідером українського ринку стабільно залишається Schmitz Cargobull, який обирали у листопаді 25% споживачів. Другим був Wielton, а на третю сходинку вийшли трейлери українського виробника TAD.
У лідерах також ще один український виробник — Everlast.
Поиск
Подобные статьи
У Черкасах розробили дві моделі спецавтомобілів Renault для перевезення людей з обмеженими можливостями
Для створення такого транспорту обрали найпопул...На які типи двигунів перейшли українці за час війни. Електро в ТОПі
Український ринок електрокарів втрачає позиції ...ПриватБанк в 2024 році видав більше 3000 кредитів на авто
За словами Дмитра Мусієнка, суттєвий приріст об...На SEAT ATECA діє спецпропозиція з ціновою вигодою від 108 000 грн.
Кросовер на усі випадки життя й додатковий бону...DAYUN підсилює пропозиції в комунальному сегменті
Техніка з надбудовою виробництва Кременчуцького...