Український ринок причепної техніки продовжує знижуватися
Падіння ринку причепної нової техніки спостерігається весь рік і за підсумками 11 місяців 2024 року вже сягнуло 49%. Причому на це є як об’єктивні, так і суб’єктивні причини. Тут вдалися в знаки наслідки блокувань кордону, дефіцит водіїв та падіння обсягів перевезень. Але є ще й ефект порівняльної бази, коли у минулі роки бізнес активно закуповував паливні цистерни та зерновози, щоб перебудувати логістику.
Тим не менш, лідером українського ринку стабільно залишається Schmitz Cargobull, який обирали у листопаді 25% споживачів. Другим був Wielton, а на третю сходинку вийшли трейлери українського виробника TAD.
У лідерах також ще один український виробник — Everlast.
Поиск
Подобные статьи
З 1 січня 2024 року в Україні зміняться суми збору в пенсійний фонд при першій реєстрації авто
В Україні підвищили штрафи за керування авто бе...Кросовер DS 7 та седан DS 9 – офіційні автомобілі «Тижня моди в Парижі»
Календар заходу «Тижні моди в Парижі» почався у...5 причин чому Peugeot 408 – це непересічний автомобіль
Дизайн Peugeot 408 ламає стереотипи, вирізняєть...Яким був Львівський мотозавод у 1964 році. Архівні кадри
Як працював завод ЛЗМ, яку техніку там вироблял...На яких автобусах їздили в українських містах у 20-30-і роках
Почнемо зі Львова, де їздили ось такі яскраві &...