Український ринок причепної техніки знижується вже третій місяць поспіль
Так, за підсумками вересня бізнес отримав менше 300 напівпричепів — це найнижчий показник у 2023 році, — констатують у AUTO-Consulting. Зниження обсягів у порівнянні, навіть з минулим роком, зафіксували у масовому сегменті штор. Також впали обсяги закупівель цистерн (-60%), самоскидів і навіть зерновозів. Єдиний напрямок, в якому поки фіксується зростання — це контейнеровози та рефрежиратори.
Відбулися зміни і у популярності брендів виробників напівпричепів. Лідирує Schmitz-Cargobull, а другу позицію потужно обійняв Wielton. Додали у обсягаї і українські виробники.
Цікаво, що потроху оживає сегмент 2-вісних причепів, причому тут першість вже займають українські виробники. Більш детально про ситуацію на ринку причепної техніки — читайте в звітах AUTO-Consulting.
Поиск
Подобные статьи
Автомобілі Audi будуть називати по-новому
Наступного року сімейства Audi А4 та А6 мають в...В Україну можуть почати поставки електричних бетонозмішувачів
Вантажівка повністю відповідає високим екологіч...В Україні порахували середній вік електрокарів
Але цей показник значно нижчий, ніж вцілому в а...Німецький автопром вдало компенсував вихід з російського ринку
У BMW та Daimler Truck – рекордний прибуток, у ...Стабільність та надійність. Автокомпоненти АВТЕК та Opet плідно співпрацюють вже 5 років
Цього року виповнюється 5 років співпраці двох ...