Українським перевізникам доведеться додатково витратити 1500 евро на кожну вантажівку
За словами Максимова, імпортери авто здебільшого сабатують постачання нових Смарт-ТАХО в Україну. Калібрування Смарт-ТАХО 1 і 2 генерації в Україні не можна зробити зовсім. Уряд не займається проблемою. А тим час ом європейські перевізники вимагатимуть обов’язкову наявність Смарт-ТАХО під час підписання чергового «Транспортного безвізу» у 2025 році.
Європа тим часом готується до наступного етапу дистанційного контролю. Антени DSRC, що використовуються для дистанційного керування тахографами, досі зустрічалися у невеликих портативних формах. Їх встановлюють на дахах поліцейських машин або розміщують на узбіччі доріг під час проведення операцій. Однак прийшла ідея зовсім іншого використання цієї технології, більш стаціонарного і в той же час здатного мати значно ширше охоплення.
Вирішили інтегрувати антени DSRC з іншими системами керування, такими як зчитувачі номерних знаків та ваги попереднього відбору. Таким чином, будуть створені постійні багатофункціональні портали, які одночасно перевірятимуть транспортний засіб у базі даних поліції, зчитуватимуть порушення з тахографа та вимірюватимуть навантаження на осі. Ці пристрої повинні бути розташовані перед контрольно-пропускними пунктами і, таким чином, ідентифікувати транспортні засоби, які необхідно зупинити.
В даний час програмісти працюють над інтеграцією систем, що розглядаються. Все має бути готове на рубежі 2024 та 2025 років, тому прем’єра очікується у найближчі кілька місяців. Швидше за все, це розпочнеться на ділянках дороги, постійних контрольно-пропускних пунктів, хоча докладні плани поки що не відомі.
Відразу нагадаю, що до кінця цього року всі вантажівки, які працюють у міжнародному сполученні, мають замінити свої тахографи на пристрої з функцією дистанційного керування. Ця вимога поширюється на транспортні засоби зареєстровані в Європі, що рухаються не тільки на території Євросоюзу, а й у Норвегії, а також Швейцарії та Великій Британії. Що стосується обсягу даних, що передаються, то нові тахографи зможуть надсилати інформацію про помилки в системі та спроби злому безпеки, а також про неможливість входу в систему, непроходження легалізації або перевищення певних норм робочого часу.
Будь-яка вантажівка не оснащена Смарт-ТАХО автоматично зводиться на контроль, — резумує власник транспортної компанії.
Поиск
Подобные статьи
Автомобілі Audi будуть називати по-новому
Наступного року сімейства Audi А4 та А6 мають в...В Україну можуть почати поставки електричних бетонозмішувачів
Вантажівка повністю відповідає високим екологіч...В Україні порахували середній вік електрокарів
Але цей показник значно нижчий, ніж вцілому в а...Німецький автопром вдало компенсував вихід з російського ринку
У BMW та Daimler Truck – рекордний прибуток, у ...Стабільність та надійність. Автокомпоненти АВТЕК та Opet плідно співпрацюють вже 5 років
Цього року виповнюється 5 років співпраці двох ...