Уряд Великобританії думає відтермінувати заборону ДВЗ
Наразі заборона має набути чинності у 2030 році, хоча гібридні силові агрегати, здатні «суттєво знизити рівень викидів», будуть дозволені до 2035 року. Але й ця дата поставлена під сумнів: BBC повідомляє, що прем’єр-міністр планує відкласти низку ключових «зелених» ініціатив, які є частиною його плану досягти нульових викидів до 2050 року.
Зрозуміло, що уряд може відтермінувати введення заборони на автомобілі з ненульовими викидами з 2030 до 2035 року, хоча остаточно це рішення ще не ухвалено. Очікується, що про це буде оголошено у промові, яку прем’єр-міністр виголосить у п’ятницю (22 вересня).
Ріші Сунак виступив із заявою з цього приводу: «Я пишаюся тим, що Британія є лідиром в питаннях зміни клімату. Ми прагнемо досягти нульового рівня викидів до 2050 року і дотримуємося угод, які ми уклали на міжнародному рівні, але робимо це в кращий, більш оптимальний спосіб».
Поки що незрозуміло, як спрацює відстрочка заборони: уряд вже натякнув, що буде значна «гнучкість» у визначенні того, яким гібридним автомобілям буде дозволено залишатися у продажу до 2035 року. Звісно, автомобільна промисловість наполягає, щоб уряд визначився з цим питанням якнайшвидше.
Серед критиків ідеї відтермінування заборони – опозиціонери з низки членів парламенту від консервативних партій. Один анонімний депутат-консерватор в інтерв’ю Sky News назвав перспективу відтермінування заборони «божевіллям», додавши: «Кожна автомобільна компанія інвестує в електромобілі, ми щойно дали Tata всі ці гроші на виробництво акумуляторів».
Ще в липні член кабінету міністрів Майкл Гоув категорично заперечував, що уряд змінить заплановану заборону, заявивши, що «політика залишається незмінною». Він додав: «Ми зобов’язуємося дотримуватися нашої політики, щоб до 2030 року не було продано жодного нового бензинового чи дизельного автомобіля. Я впевнений, що є люди, які хотіли б змінити цю політику, я розумію, але ні, ця політика залишається».
Ріші Сунак і раніше натякав на зміни в політиці, пов’язаній зі зміною клімату, яка, на його думку, «несправедливо впливає на громадськість». У липні він заявив, що Великобританія «досягне прогресу в напрямку нульових викидів», але «оптимально і прагматично», щоб «не створювати людям зайвого клопоту і не збільшувати витрати в їхньому житті», додавши при цьому: «Це не те, в чому я зацікавлений і що я готовий робити».
Поиск
Подобные статьи
В Дніпрі планують побудувати сучасний автодром для міжнародних змагань з автоспорту
Cтали відомі подробиці унікального проекту, яки...Німецька ZF інтегрувала надкомпактний двигун в електровелосипед, який видає величезну потужність
Новий двигун CentriX від ZF та редукторний блок...Як в Україні серійно виготовляють броньовані авто. Досвід REFORMа
Броньований комфорт Спеціалізований автомобіль ...У 2025 році на український ринок вийде 7-містний кросовер від Volkswagen
В Україні будуть представлені турбодизельні дви...Власники вживаних DAF обирають нові тягачі того ж бренду
Особливість нових тягачів DAF у тому, що вони в...