Успіхи та невдачі команди Audi Sport на ралі Дакар 2023

by / Суббота, 07 Сентябрь 2024 / Published in Автоновости

Олівер Хоффманн, член правління з питань технічного розвитку в Audi, відвідав команду з автоспорту в останні вихідні в Саудівській Аравії та відзначив багато досягнень: «Швидкість нашого інноваційного Audi RS Q e-tron була хорошою з самого початку. На жаль, нам також не пощастило в пустелі та було багато проколів. Незважаючи на невдачі, команда фінішувала. Нашою метою було місце на подіумі. Мета такою і залишається, тому що ми точно будемо приймати участь в Дакарі знову в 2024 році».

Після другої поїздки на ралі Дакар Рольф Міхль, керівник відділу автоспорту Audi, також зробив неоднозначний висновок: «Ми пережили всі злети та падіння на цьому випуску ралі Дакар. Кращі результати в щоденних класифікаціях показують, що ми є одними з найшвидших з нашим інноваційним Audi RS Q e-tron. І з автомобілем, який виробляє найменші викиди. Однак, від пошкоджень шин і шасі під час зустрічі з перешкодами на нерівних трасах до аварій, ми також пережили багато розчарувань. Зараз ми ретельно опрацьовуємо всі аспекти».

Маттіас Екстрем/Еміль Бергквіст очолили найважче у світі ралі по пустелі після прологу, а їхні товариші по команді Карлос Сайнц/Лукас Круз – у наступні два дні. Однак серія з 14 проколів на перших чотирьох пустельних етапах, розподілених між усіма трьома командами водіїв, коштувала Audi дорогоцінного часу. Подальші невдачі послідували, коли Карлос Сайнс пошкодив свою підвіску на третьому етапі та в аварії на шостому етапі. Так само камінь, невидимий у пустельному пилу, зруйнував підвіску на машині Маттіаса Екстрема на сьомому етапі.

14-разовий переможець Дакару Стефан Петерхансель більше не брав участі в гонці. Після стрибка з дюни його автомобіль приземлився так жорстко, що штурман Едуард Буланже був доставлений до лікарні з болем у спині. Діагностовану травму хребта згодом лікували спеціалісти в Німеччині.

«Результати трьох етапів у першій трійці показали, що це можливо», — каже Стефан Петерхансель. «Однак я не пам’ятаю свого нещасного випадку, який перекреслив усі надії». За день до завершення кар’єри французька пара пілотів все ще була в перспективній позиції, займаючи друге місце в загальному заліку. Другий дует пілотів Audi з Карлосом Сайнцом/Лукасом Крузом слідував трохи позаду на четвертому місці. «Але тоді здавалося, що в цьому році нічого не йде на нашу користь», — резюмував Карлос Сайнс. «Вся команда була добре підготовлена, але дві аварії завадили нам фінішувати. На жаль, таким іноді може бути автоспорт». П’ять разів іспанець і його штурман Лукас Круз фінішували в трійці кращих за підсумками етапу до завершення кар’єри.

Тому всі надії покладалися на Маттіаса Екстрема/Еміля Бергквіста. Шведи, які беруть участь у своєму лише третьому ралі «Дакар», знову впоралися з вимогливою конкуренцією з більш ніж 4200 км спецділянок та майже 8900 км як найкраща команда Audi. «Це було важке ралі: ми ніколи не здавалися навіть після великих втрат у часі», — сказав дворазовий чемпіон DTM і чемпіон світу з ралі-кросу Екстрем.

З великим успіхом: починаючи з дев’ятого етапу скандинави шість разів поспіль потрапляли до четвірки кращих. У важких піщаних дюнах у Порожньому кварталі Екстрем/Бергквіст навіть досягли третього та другого місця на етапі марафону без вечірнього обслуговування 12 та 13 січня. Загалом вони шість разів входили до трійки лідерів у рейтингу етапів. під час ралі Дакар 2023. Майже сім годин відставання після ремонту власної машини, а також їхня допомога напарнику по команді Сайнс дозволили зайняти лише 14-е місце в загальному заліку.

TOP