В 2024 році продажі всіх брендів Групи Renault зросли
У Європі1 Група показала вдвічі кращі результати, ніж ринок, зростаючи у продажах на 3,5%. З продажами автомобілів 1 599 051 штук Група Renault посідає місце на п’єдесталі серед виробників автомобілів із Sandero – бестселером у всіх каналах продажу.
За межами Європи, завдяки міжнародному плану розвитку (International Game Plan), бренд Renault збільшив свої продажі в Бразилії (+10,3%) завдяки моделі Kardian та в Південній Кореї (+80,6%) завдяки запуску Grand Koleos, першого автомобіля нової організації Renault Korea.
Група дотримується своєї ціннісно орієнтованої комерційної політики:
Продажі роздрібним клієнтам в Європі становлять понад 63% від загальних продажів Групи (+21 пунктів порівняно з середнім показником ринку) з 4 моделями2 у топ-10 цієї категорії.
Продажі у сегментах C та вище в Європі становлять 30% від загальних продажів Групи. Бренд Renault випустив у цьому році Scenic E-Tech Electric, Symbioz та Rafale, а Dacia представила модель Bigster, яка з’явиться в дилерських центрах навесні 2025 року.
Група Renault продовжує свій електрифікаційний наступ, з 34,7%3 продажів електрифікованих авто від її загальних продажів в Європі (+4,3 пункти порівняно з 2023 роком).
Продажі гібридних автомобілів збільшилися на 45%, зараз вони становлять 25,5% від загальних продажів Групи (+7,5 пунктів порівняно з 2023 роком). Бренд Renault зміцнив своє друге місце в Європі з 40% продажів гібрижних автомобілів від усіх продажів автомобілів з ДВЗ.
Електричні автомобілі становлять 9,0% від загальних продажів Групи Renault за перехідний рік у плані продуктів. Це вже починає відображатися в міксі 4-го кварталу, який становить більше 12%, майже на 5 пунктів більше, ніж у решті року. Для бренду Renault 13,0% від продажів становлять електричні автомобілі. З жовтня у Франції продається Renault 5 E-Tech Electric, який став найпродаванішим електричним автомобілем у листопаді та грудні.
Портфоліо замовлень Групи в Європі на кінець грудня 2024 року складає близько 2 місяців прогнозованих продажів.
У 2025 році Група планує запустити 7 нових автомобілів4:
Для підтримки електрифікаційного наступу в Європі, зокрема, серед інших: Renault 4 E-Tech Electric, Dacia Bigster, Alpine A390 та Mobilize Duo & Bento.
В рамках Міжнародного плану розвитку (International Game Plan), для отримання частки ринку в стратегічних регіонах.
Згідно з даними ACEA’s European scope
2 Sandero, Duster, Clio і Captur
3 Попередні дані на кінець грудня на основі частини європейських ринків: Франція, Німеччина, Італія, Іспанія, Об’єднане Королівство, Бельгія, Люксембург, Нідерланди, Норвегія, Румунія, Словенія та Швейцарія.
4 Без урахування двох фейсліфтів
Бренд Renault
Найпродаваніший французький бренд у світі, у 2024 році, Renault зафіксував 1 577 351 продаж (PC+LCV) і продовжує зростати (+1,8% порівняно з 2023 роком).
У Європі Renault зріс на 3,3% на ринку, що збільшився на 1,7%, досягнувши 1 009 672 проданих автомобілів, завдяки Франції (+0,4%), Іспанії (+10,8%), Великій Британії (+21,4%) та Італії (+6,7%). Бренд продовжує свою стратегію, орієнтуючись з одного боку на визнану гібридну пропозицію (40% продажів від автомобілів з ДВЗ), а з іншого боку — на 100% електричну пропозицію, що отримала дві нагороди «Автомобіль року» (Scenic E-Tech Electric, COTY 2024, і Renault 5 E-Tech Electric, COTY 2025, найпродаваніший електричний автомобіль у Франції в листопаді та грудні).
У сегменті легких комерційних автомобілів бренд є лідером1 в Європі з 310 458 реєстраціями (+4,6% порівняно з 2023 роком).
За межами Європи Renault зафіксував зростання на ринках, де були запущені нові моделі. Завдяки Kardian бренд збільшив продажі на 10,3% у Бразилії та на 7,2% в Марокко. Grand Koleos, перший автомобіль нової організації Renault Korea, забезпечив зростання на 80,6% у Південній Кореї.
Слідуючи своїй ціннісно орієнтованій стратегії, Renault продовжив наступ у сегментах C і вище, запустивши Scenic E-Tech Electric, Symbioz та Rafale. Більше того, продажі роздрібним клієнтам склали більше половини продажів бренду.
У 2025 році Renault продовжить свій електрифікаційний нвступ з комерційним запуском Renault 4 E-Tech Electric і розширенням Renault 5 E-Tech Electric на різних ринках, підкріпленим новою версією з батареєю на 40 КВт•год.
Бренд Dacia
Бренд Dacia зафіксував 676 340 продажів по всьому світу у 2024 році (+2,7% порівняно з 2023 роком) і досяг рекордних часток ринку, особливо в Італії (+13,1%), Марокко (+16,3%), Іспанії (+12,4%), Бельгії та Люксембурзі (+15,4%). Цей результат зумовлений сильною продуктовою стратегією, базованою на чотирьох ключових моделях: Sandero, Duster, Jogger та Spring. Цей тренд продовжиться й у 2025 році з випуском моделі Bigster, для якої відкрито замовлення на початку січня, а в дилерських центрах вона з’явиться навесні 2025 року. Dacia також зміцнила свої позиції серед брендів, що продаються найбільше роздрібним клієнтам, що є її основною цільовою аудиторією. Dacia Sandero, знову з 2017 року, є найпродаванішим автомобілем серед приватних клієнтів, а також, у 2024 році, найпродаванішим автомобілем серед усіх каналів продажу.
У 2025 році бренд має намір продовжити свою стратегію, орієнтуючись на основні потреби, розширюючи свою присутність у сегменті C з моделлю Bigster та фокусуючись на електрифікації з трьома моделями з гібридними силовими установками (Jogger, Duster та Bigster).
Бренд Alpine
Вже четвертий рік поспіль Alpine фіксує зростання своїх продажів (+5,9% порівняно з 2023 роком) з 4 585 проданими автомобілями. Італія (+37,5%), Велика Британія (+24,9%), Іспанія (+19,3%) та Німеччина (+10,6%) стали основними ринками, що сприяли зростанню бренду. 2024 рік став переломним, оскільки розпочався електричний наступ Alpine з моделі A290 — його першого повністю електричного спортивного хетчбека, який також отримав нагороду «Автомобіль року 2025».
У 2025 році бренд додасть до свого Dream Garage модель A390 — повністю електричний спортивний фастбек, і продовжить міжнародну експансію, зокрема в Ірландії та країнах Північної Європи (Норвегія, Фінляндія та Данія).
Бренд Mobilize
З жовтня 2024 року Mobilize відкрив замовлення на Duo в двох версіях — з водійським посвідченням та без нього. Орієнтуючись на надання простих та доступних рішень для зарядки електричних автомобілів, бренд також розширив свою пропозицію за допомогою Mobilize Power — своєї двонаправленої домашньої зарядної служби, яка зараз доступна для Renault 5 E-Tech Electric та Alpine A290. Mobilize також продовжує розширювати свою мережу швидких зарядних станцій Mobilize Fast Charge у Франції та Італії після підписання угоди з Autostrade per l’Italia.
Поиск
Подобные статьи
Volkswagen впроваджує нову стратегію найменування моделей
Томас Шефер, генеральний директор бренду Volksw...На виставці IAA MOBILITY 2025 у Мюнхені буде представлений і український стартап
Раніше ми вже розповідали про їх легкий вантажн...У серпні відбувся корінний злам на українському авторинку
Що було драйвером повернення до зростання автор...В Україні почали забудовувати автопаливозаправники на шасі ще одного бренду
Виготовили 4 нові односекційні автоцистерни міс...В Україні офіційно дебютував електричний пікап JAC T9 EV
Виставка «Електроспектива» – це уніка...