В цей день розпочалося серійне виробництво ЗАЗ-1102 «Таврия»
. В той рік ЗАЗ встиг випустити лише 19 «Таврій», але вже було зрозуміло, що цей автомобіль буде мати великий попит. Так і сталося, але вже згодом. ЗАЗ-1102 виробляли 20 років, до 2007 року і за цей час встигли виготовити 410887 шт (не рахуючи «Дана», «Славути» та пікапів).
«Таврія» мала багато титулів, але найголовніший з них — це найдоступнішє авто, маючи ціну у $2200. Навіть розпіарена згодом Tata Nano мала ціну вище — $2500 і то в Індії.
Але «Таврії» катастрофічно не фартило. Її вихід на ринок затримався на багато років, а потім була криза початку 90-х і ЗАЗ до 1996 року фактично збанкрутував. Прихід корейців з Daewoo дав новий поштовх: була створена оновлена «Таврія-Нова», яка знову повернулася на ринок. Але й корейці не довго затрималися у Запоріжжі, і вже у 2000 р заводом керувала «Укравто».
«Таврія» протрималася на конвейері до 2007 року і стала одним з останніх автомобілів, який було розроблено українськими конструкторами. Так, тоді ми ще вміли створювати нові сучасні автомобілі.
Детальніше про цей період з історії ЗАЗу AUTO-Consulting детально розповідав раніше. Для тих, хто цікавиться — посилання буде в кінці статті.
Історія АвтоЗАЗу. Що втрачає Україна
Чому в України не вийшло стати автомобільною державою? Частина 1.
Як Україна починала виробляти перші власні автомобілі. Ювілей ЗАЗ-965
Поиск
Подобные статьи
Volkswagen впроваджує нову стратегію найменування моделей
Томас Шефер, генеральний директор бренду Volksw...На виставці IAA MOBILITY 2025 у Мюнхені буде представлений і український стартап
Раніше ми вже розповідали про їх легкий вантажн...У серпні відбувся корінний злам на українському авторинку
Що було драйвером повернення до зростання автор...В Україні почали забудовувати автопаливозаправники на шасі ще одного бренду
Виготовили 4 нові односекційні автоцистерни міс...В Україні офіційно дебютував електричний пікап JAC T9 EV
Виставка «Електроспектива» – це уніка...