В дилерській мережі GM GROUP пропонують сервісне й технічне обслуговування автомобілів усіх марок
Як і будь-якій людині, йому необхідні постійні догляд і турбота, щоби бути в хорошій формі й нормально виконувати функції. Наприклад, якщо вчасно не замінювати мастило, «серце» може почати працювати на межі своїх можливостей і одного разу банально не витримати. Нехтування станом повітряних фільтрів загрожує серйозними проблемами з «легенями», а їздити взимку на літній гумі (і навпаки) це все одно що прогулюватися по снігу в сандаліях: це, звичайно, можливо, але виглядає щонайменше дивно і наражає вас на небезпеку.
Отож регулярне сервісне та технічне обслуговування автомобіля – це не просто черговий пункт у вашому і без того насиченому графіку, це турбота про здоров’я вашої автівки, що подовжує їй життя і гарантує безпеку на дорозі. Його значення важко переоцінити, особливо якщо йдеться про марки, які потребують сервісу найвищого рівня – і саме такий підготували для своїх клієнтів у GM GROUP.
Імовірно, ви чули про цей холдинг, що має представництва в семи регіонах України, або ж навіть особисто бували в його автосалонах, де можна придбати як нові автомобілі 10 популярних марок (Toyota, Volkswagen, Audi, Skoda, Peugeot, Renault, Mitsubishi, Subaru, Hyundai, JAC ), так і вживані машини у відмінному стані з гарантією до 1 року. Та навряд чи задумувалися, що за привабливою картинкою насправді криються сотні годин напруженої і нерідко складної щоденної роботи майстрів на офіційних СТО, які входять до складу Холдингу.
Місія GM GROUP – спрощувати й полегшувати життя вітчизняних автомобілістів і робити його якомога комфортнішим завдяки широкому спектру послуг:
● профілактика поломок;
● діагностика автомобіля;
● планове і сезонне технічне обслуговування;
● ремонт будь-якої складності;
● заміна деталей, що зносилися або вийшли з ладу;
● рихтувальні, зварювальні, малярні та інші роботи;
● тюнінг автомобіля і встановлення додаткового обладнання;
● шиномонтаж;
● миття та хімчистка авто;
● передпродажна підготовка ТЗ;
● продаж автозапчастин.
Спробуємо перенестися за лаштунки. Наприклад, за результатами діагностики авто може потрапити в цех кузовного ремонту – не найкраще місце для машини, та часом іншого виходу немає. Найчастіший привід – участь у ДТП або просто невдале паркування. В такому разі тутешнім майстрам доводиться, зокрема, відновлювати кузов – усувати незначні пошкодження на кшталт подряпин й серйозніші дефекти, як-от вм’ятини, – або ж повністю його реставрувати.
Завдяки надсучасному обладнанню, наявністю якого в Україні можуть похвалитися мінімум компаній, в автосервісах Холдингу є можливість здійснювати найскладніші ремонти кузовів (включно з рамними) транспортних засобів майже всіх класів – таку змогу дають рихтувальні стапелі Blackhawk. Своєю чергою, високоточне плазмове різання металів уможливлює обладнання GYS, а вимірювання геометрії кузова з точністю до 0.5 мм – ультразвукова система Shark.
Помилково, втім, вважати, що якщо автівка потрапила в таке місце, то це обов’язково через неприємності. Іноді потрібно просто повернути їй привабливий вигляд – відполірувати кузов, оновити лакофарбове покриття або нанести віск для його захисту, встановити якісну шумоізоляцію чи спойлер для поліпшення аеродинамічних характеристик. Усі ці та багато інших робіт також виконують тут, а мета залишається незмінною – безпека авто і ваша як водія після зробленого кузовного ремонту.
У малярних цехах можливе фарбування авто з будь-якими покриттями, при цьому якість робіт практично не відрізняться від виконуваних виробником. У ході підбору колірної гами, щоб 100 % «влучити» з потрібним кольором, тут використовують електрофотоспектрограф, а топова фарбувальна камера Spanesi забезпечує добротне нанесення й сушіння фарби.
Робота з цим та іншим обладнанням потребує неабияких знань, умінь і навичок. Із цим у GM GROUP теж все гаразд – на кожному СТО на вас чекає компетентний персонал з високою кваліфікацією і багаторічним стажем роботи, який регулярно проходить тренінги й підвищує свій професіоналізм. Частина працівників має досвід навчання за кордоном – в Німеччині, Японії та інших країнах. Усі вони строго дотримуються стандартів обслуговування і технологій виробника автомобіля і використовують тільки оригінальні запчастини.
У Холдингу прагнуть надавати сервіс такої якості, якої хочуть для себе – амбітно, але абсолютно реально, що тут і демонструють з дня на день. GM GROUP можна впевнено називати амбасадором клієнтоорієнтованості, яка проявляється скрізь і всюди. Потребам, вимогам і побажанням автовласників надають найвищого пріоритету, адже їхня задоволеність сервісом є найбільш об’єктивною оцінкою успішності компанії.
Обслуговування відбувається у зручні для замовника дату й час, і це ще не все. Якщо забажаєте, ви можете спостерігати, як майстри чаклують над вашим залізним конем, очікуючи в комфортабельній зоні відпочинку з безкоштовним інтернетом і телебаченням за чашечкою кави або чаю. Для постійних клієнтів передбачені регулярні акції та система знижок.
Холдинг GM GROUP не просто готовий вирішити практично будь-який запит, пов’язаний з вашим автомобілем, – він зробить це так, щоб ви повернулися ще і ще!
Поиск
Подобные статьи
Електричний Lotus Emeya зможе розігнатися до 100 кмгод за 2,7 с
Свою третю електричну модель Lotus належить до ...За 2024 рік 204 тис. громадян вперше отримали водійські посвідчення
Для цього необхідно виконати кілька важливих кр...Новий Nissan Qashqai отримав нагороду «Лідер ціни та якості»
Nissan Qashqai e-Power: електромобіль, який не ...В Україні офіційно стартували продажі нових Renault Duster і Renault Taliant
Оберіть модель автомобіля, місто, зручний час д...Як головні автомобільні оператори пережили третій рік війни. Статистика по дистрибьюторах
Про головні тренди 2024 року AUTO-Consulting вж...