В Hertz розказали, з чим пов`язаний їх розпродаж електромобілів

by / Среда, 28 Август 2024 / Published in Автоновости

Раніше AUTO-Consulting повідомляв про цю новину, тепер Hertz, найбільший в США оператор автопарку електромобілів, розкрив деякі деталі такого рішення. Загалом причина у високих витратах на ремонт і слабкому попиті на електромобілі в бізнесі оренди.

Аналітики та галузеві експерти вважають, що цей крок вплине на ринок вживаних електромобілів і відлякає потенційних покупців від них.

«Розпродаж електромобілів Hertz вдарить по сприйняттю цієї технології», – сказав Карл Брауер, аналітик агрегатора вживаних автомобілів iSeeCars.com. «Основні споживачі вже вагаються щодо купівлі електромобіля, і ця новина лише посилює їхні сумніви».

На думку галузевих експертів, вищі витрати на ремонт електромобілів пов’язані з відсутністю достатнього досвіду роботи з такими транспортними засобами, та проблемами з отриманням запасних частин, оскільки вони все ще нові.

Генеральний директор Hertz Стівен Шерр (Stephen Scherr) минулого року на конференції наголосив на підвищених витратах, спричинених пошкодженнями деяких електромобілів, зокрема Tesla. Оголошуючи про ліквідацію парку електромобілів Hertz, Шерр також звинуватив Tesla у високих витратах на ремонт через те, що вона не запропонувала знижку на оптові закупівлі запасних частин, як це роблять інші автовиробники.

Помилки користувачів
Генеральний директор Шерр сказав, що Hertz обмежив крутний момент та швидкість прокатних електромобілів і підвищив кількість років досвіду безаварійного керування, щоб знизити ризик аварійності, з чим раніше вже стикались конкуруючі прокатні фірми стосовно електромобілів.

Згідно з минулорічним опитуванням, проведеним некомерційною організацією Consumer Reports, електромобільні стартапи та навіть традиційні автовиробники, стикаються з більшою кількістю проблем в своїх електромобілях, ніж звичайні автомобілі на ДВЗ.

Опитування, що охоплює анкети власників понад 330 тисяч автомобілів, показало, що електромобілі за останні три роки мали на 79% більше проблем, ніж звичайні автомобілі.

Для багатьох електромобілів немає можливості відремонтувати або оцінити навіть злегка пошкоджені акумуляторні батареї після аварій, що змушує страхові компанії списувати автомобілі з невеликим пробігом, що призводить до підвищення страхових премій і нівелює вигоду від переходу на електромобілі.

Німецька прокатна компанія SIXT нещодавно заявила, що підписала зі Stellantis угоду на багато мільярдів євро про купівлю до чверті мільйона автомобілів. Це сприяє переходу до електромобілів в Строму Світі, звісно, якщо все піде по плану і SIXT не розчаруєтся в EV як Hertz.

Згідно з даними компанії Canalys, що займається дослідженням авторинку, очікується, що зростання продажів електромобілів у Північній Америці сповільниться приблизно до 27% цього року з визначних 72% у 2023 році. В тому числі через такий крок, який зробив прокатних Hertz.

Зниження цін
Як стало відомо AUTO-Consulting, Hertz, можливо, доведеться розпродати електромобілі зі значними знижками через більший пробіг, а також видимі пошкодження, такі як подряпини, подряпини та вм’ятини.

«Орендувавши кілька Model 3 у Hertz за останні шість місяців, я помітив, що деякі з них мають досить неохайний косметичний вигляд», – сказав Скотт Кейс, генеральний директор дослідницької компанії Recurrent Auto, що займається дослідженнями електромобілів.

Майже всі з понад 500 вживаних електромобілів, які компанія зараз розпродає, – це Tesla, причому деякі седани Model 3 пропонуються всього за $21 000 – вдвічі дешевше, ніж новий автомобіль, і на $10 000 дешевше, ніж автомобілі з аналогічним пробігом у інших продавців.

Такі розпродажі за зниженими цінами, ймовірно, вплинуть на ринок вживаних електромобілів, які вже зараз коштують дешевше, ніж звичайні вживані автомобілі.

За даними iSeeCars, вартість вживаних електромобілів впала на 33,7% у період з жовтня 2022 року по жовтень 2023 року, хоча загальний ринок вживаних автомобілів впав лише на 5,1% на території Північної Америки.

Однак Hertz може отримати вигоду від податкового кредиту в розмірі $4 000 на деякі вживані електромобілі відповідно до Закону про зниження інфляції, що знижує ціну на деякі транспортні засоби, які вона намагається продати, що значно нижче, ніж на автомобілів з ДВЗ.

Деякі експерти також вважають, що висока вартість ремонту електромобілів є короткостроковою проблемою, яка притаманна будь-якій новій технології.

«Інфраструктура повинна встигнути за прогресом, що призведе до зниження цін», – сказала Лінн МакКрістіан, директор Офісу управління ризиками та страхових досліджень в Університеті штату Іллінойс.

Hertz розпродає 20 тис. електромобілів щоб замінити їх на звичайні машини з ДВЗ

TOP