В Honda вважають, що майбутнє за автомобілями на водневих паливних елементах
Honda вважає, що технологія водневих паливних елементів відіграє важливу роль у майбутньому легкових автомобілів, коли «ера електромобілів» завершиться.
Honda, разом з Toyota та Hyundai, вже давно є адептами водневого транспорту, причому найбільш послідовними. перший серійний водневий електромобіль Honda FCX Clarity з’явився на світовому ринку ще в 2008 році, а друге покоління випускалось з 2017 по 2022 роки.
Зовсім недавно Honda запустила в США і Японії версію CR-V на паливних елементах, розроблену в партнерстві з General Motors. І тепер бренд припускає, що автомобілі FCEV можуть стати основою його глобального модельного ряду.
Іноуе Кацуші, голова напрямку електрифікації Honda, а раніше очолював бренд в Європі та Китаї, поділився з Autocar своїм баченням майбутнього водневих автомобілів: «Я вважаю, що після ери електромобілів настане ера паливних елементів. Але до неї ще далеко, вони стануть масовими скоріше після 2040 року, ніж 2030-го», – сказав він.
При цьому, до 2040-го року Honda точно перестане виготовляти бензинові чи дизельні автомобілі, значить це будуть чисті EV. Принаймні, в новому сімействі електромобілів 0 Series не планується випускати водневі версії жодного автомобіля.
Іноуе каже, що повільні продажі Clarity не є ознакою того, що на ринку ніколи не буде такого масового автомобіля. «У ті часи інфраструктура була недостатньо розвиненою, і це була експериментальна модель, а вартість була занадто високою, – сказав він.
«Наш паливний елемент наступного покоління є досить конкурентоспроможним», – сказав він, маючи на увазі систему в новому CR-V. Іноуе сказав, що більш широке впровадження автомобілів FCEV стане можливим після того, як буде створена відповідна інфраструктура, а також ланцюжок поставок і ринковий попит, саме тому Honda спочатку зосередить свої зусилля на розвитку FCEL серед комерційного транспорту та в промисловому секторі.
Honda співпрацює з Isuzu в розробці нової водневої вантажівки під назвою Giga Fuel Cell, і нещодавно почала тестувати прототип на дорогах загального користування напередодні запланованого виходу на ринок у 2027 році.
Honda також працює з Mitsubishi і хімічною компанією Tokuyama Corporation над проектом розробки електростанцій, які працюють на паливних елементах, вилучених з відпрацьованих транспортних засобів. Метою цієї програми, за словами Honda, є «зменшення економічного навантаження на клієнтів, які встановлюють та експлуатують стаціонарні системи на паливних елементах, що сприятиме декарбонізації електроенергетики».
Як стало відомо AUTO-Consulting, Honda буде використовувати водень для великих транспортних засобів або взагалі стаціонарно, замість дизель-генераторів.
Toyota також змістила свій фокус на паливні елементи для комерційних транспортних засобів і промисловості, а технічний директор Хірокі Накадзіма нещодавно пояснив низький попит на водневий седан Mirai нерозвиненістю мережі заправок. Однак бренд щойно випустив в Японії водневу версію преміального седану Crown.
Hyundai, тим часом, прагне «популяризувати водень» до 2040 року, частково шляхом забезпечення цінового паритету FCEV з BEV до кінця цього десятиліття.
Stellantis працює над водневими двигунами
Поиск
Подобные статьи
Mitsubishi планує «електризувати» весь модельний ряд до 2035 року
Йдеться не лише про акумуляторні електромобілі,...В Туреччині стартують продажі національного електрокара TOGG
Постачання перших електромобілів почнеться з кі...Депутати хочуть ще спростити ввезення автомобілів в Україну
У законопроєкті №9058 передбачено внесення змін...Ford скоротить ще 1 тис. співробітників у Європі
Зараз на заводі в іспанському Альмусафесі працю...Український бронеавтомобіль «Новатор» витримав хвилю осколків від «Граду»
«Українська Бронетехніка» виклада фот...