В Україні обвалилися продажі преміальних авто
Якщо на початку 2025 року авто преміального сегменту (Audi, BMW, Lexus, Volvo, Range Rover, тощо) займали 21,2%, а у березні взагалі сягнули 22% ринку нових легкових автомобілів, то у липні 2025 року AUTO-Consulting констатував лише 15,8% преміальних авто! Це найнижчий показник за останні 3 роки і цей тренд чітко прослідковується останніми місяцями.
Стали відомі цьогорічні обсяги ввозу розкішних автівок
Стали відомі цьогорічні обсяги сплати транспортного податку на розкіш
З одного боку, це цілком логічно, коли у воюючій країні знижується частка преміальних авто — це означає, що суспільство рухається в правильному напрямку. Але, на думку AUTO-Consulting до цього тренду призвела не тільки суспільна мораль, а й цілком земні речі. Одна з них — це значне падіння продажів Mercedes-Benz, який у липні посів 4-е місце на ринку преміальних авто, пропустивши попереду себе BMW, Audi, Lexus.
Друга причина — це закінчення пропозиції акційних авто 2022 року виробництва, якими дилери преміальних брендів торгували декілька років поспіль. Але й це ще не все. Виявляється, значний вплив на показники продажів автомобілів у салонах преміальних брендів здійснили дешеві електроавтомобілі з Китаю, які заполонили українські міста. В це важко повірити, але зростання частки електромобілів на українському ринку (95% яких було імпортовано з Китаю) зворотньо пропорційне частці ринку, яку займали преміальні авто. Тобто, якщо «електрички» зросли з частки 15% у січні до 25% у липні, то преміальний сегмент навпаки скорочувався з 21,2% до 15,8%.
Що було драйвером повернення до зростання авторинку у 1 півріччі 2025 року
Тут слід зазначити, що серед електромобілів з Китаю теж багато автомобілів всесвітньо відомих брендів. Наприклад, у продажах Audi на українському ринку вже 36,8% становлять авто саме з китайською пропискою. Значний показник «китайців» вже і серед Mercedes-Benz (11,5% за підсумками липня). Тому частково зростання присутності електрокарів «made in China» додавало позицій і преміальним авто. Але…
Власники елітних авто в 2024 році сплатили 220 млн грн. транспортного податку
Цей тренд, який ми побачили, є дуже небезпечним для всесвітньо відомих брендів. І він свідчить про глибинні процеси, які відбуваються не тільки на українському, але й на світовому ринку.
Слідкуємо за подіями. Щоб не пропустити головні новини на ринку — підпишіться на наші канали:
AUTO-Consulting в TelegramAUTO-Consulting в Facebook
Чому Гетманцев проти електромобілів?
Поиск
Подобные статьи
Volkswagen впроваджує нову стратегію найменування моделей
Томас Шефер, генеральний директор бренду Volksw...На виставці IAA MOBILITY 2025 у Мюнхені буде представлений і український стартап
Раніше ми вже розповідали про їх легкий вантажн...У серпні відбувся корінний злам на українському авторинку
Що було драйвером повернення до зростання автор...В Україні почали забудовувати автопаливозаправники на шасі ще одного бренду
Виготовили 4 нові односекційні автоцистерни міс...В Україні офіційно дебютував електричний пікап JAC T9 EV
Виставка «Електроспектива» – це уніка...