В Україні обвалилися продажі преміальних авто

by / Воскресенье, 10 Август 2025 / Published in Автоновости

Якщо на початку 2025 року авто преміального сегменту (Audi, BMW, Lexus, Volvo, Range Rover, тощо) займали 21,2%, а у березні взагалі сягнули 22% ринку нових легкових автомобілів, то у липні 2025 року AUTO-Consulting констатував лише 15,8% преміальних авто! Це найнижчий показник за останні 3 роки і цей тренд чітко прослідковується останніми місяцями.

Стали відомі цьогорічні обсяги ввозу розкішних автівок
Стали відомі цьогорічні обсяги сплати транспортного податку на розкіш

З одного боку, це цілком логічно, коли у воюючій країні знижується частка преміальних авто — це означає, що суспільство рухається в правильному напрямку. Але, на думку AUTO-Consulting до цього тренду призвела не тільки суспільна мораль, а й цілком земні речі. Одна з них — це значне падіння продажів Mercedes-Benz, який у липні посів 4-е місце на ринку преміальних авто, пропустивши попереду себе BMW, Audi, Lexus.

Друга причина — це закінчення пропозиції акційних авто 2022 року виробництва, якими дилери преміальних брендів торгували декілька років поспіль. Але й це ще не все. Виявляється, значний вплив на показники продажів автомобілів у салонах преміальних брендів здійснили дешеві електроавтомобілі з Китаю, які заполонили українські міста. В це важко повірити, але зростання частки електромобілів на українському ринку (95% яких було імпортовано з Китаю) зворотньо пропорційне частці ринку, яку займали преміальні авто. Тобто, якщо «електрички» зросли з частки 15% у січні до 25% у липні, то преміальний сегмент навпаки скорочувався з 21,2% до 15,8%.

Що було драйвером повернення до зростання авторинку у 1 півріччі 2025 року

Тут слід зазначити, що серед електромобілів з Китаю теж багато автомобілів всесвітньо відомих брендів. Наприклад, у продажах Audi на українському ринку вже 36,8% становлять авто саме з китайською пропискою. Значний показник «китайців» вже і серед Mercedes-Benz (11,5% за підсумками липня). Тому частково зростання присутності електрокарів «made in China» додавало позицій і преміальним авто. Але…

Власники елітних авто в 2024 році сплатили 220 млн грн. транспортного податку

Цей тренд, який ми побачили, є дуже небезпечним для всесвітньо відомих брендів. І він свідчить про глибинні процеси, які відбуваються не тільки на українському, але й на світовому ринку.

Слідкуємо за подіями. Щоб не пропустити головні новини на ринку — підпишіться на наші канали:

AUTO-Consulting в TelegramAUTO-Consulting в Facebook

Чому Гетманцев проти електромобілів?

TOP