В Україні почали виробляти власні автодрабини для рятувальників
Але історично так склалося, що в Україні пожежних автодрабин не виробляли, бо заводи мали свою спеціалізацію. Проте потреба в рятувальних автодрабинах, особливо під час війни, просто величезна. Тому, «Пожмашина» і розробила власну автодрабину ERL33C.
Для її виробництва було застосовано шасі Tata Daewoo HH5CA, а саме обладнання драбини теж від провідного виробника в світі. Це дало змогу створити одразу надійну автодрабину, яка має висоту підйому 31 м. І таку техніку українське підприємство пропонує ДСНС вперше.
Ще однією новинкою цього сезону є пожежні автоцистерни, виготовлені на повноприводних шасі Renault K 4×4 та 6х6. Обидві автоцистерни мають додаткову кабіну виробництва «Пожтехніка» і комплектацію, у відповідності до вимог рятувальників. Відмінності лише у ємності цистерн для води 5 м3 та 8 м3.
Також «Пожмашина» запропонувала рятувальникам і нову версію автоцистерни з колісною формулою 4х2, виконаною на шасі Ford F-Line. Автоцистерна АЦ-5-50 має значно меншу вартість, завдяки використанню власної кабіни для екіпажу виробництва «Пожмашина», замість стандартної дворядної кабіни від виробника. Такий пожежний автомобіль може стати мейнстрімом у цьому сезоні, завдяки доступній вартості.
Поиск
Подобные статьи
Volkswagen впроваджує нову стратегію найменування моделей
Томас Шефер, генеральний директор бренду Volksw...На виставці IAA MOBILITY 2025 у Мюнхені буде представлений і український стартап
Раніше ми вже розповідали про їх легкий вантажн...У серпні відбувся корінний злам на українському авторинку
Що було драйвером повернення до зростання автор...В Україні почали забудовувати автопаливозаправники на шасі ще одного бренду
Виготовили 4 нові односекційні автоцистерни міс...В Україні офіційно дебютував електричний пікап JAC T9 EV
Виставка «Електроспектива» – це уніка...