В Україні почали виробляти власні автодрабини для рятувальників
Але історично так склалося, що в Україні пожежних автодрабин не виробляли, бо заводи мали свою спеціалізацію. Проте потреба в рятувальних автодрабинах, особливо під час війни, просто величезна. Тому, «Пожмашина» і розробила власну автодрабину ERL33C.
Для її виробництва було застосовано шасі Tata Daewoo HH5CA, а саме обладнання драбини теж від провідного виробника в світі. Це дало змогу створити одразу надійну автодрабину, яка має висоту підйому 31 м. І таку техніку українське підприємство пропонує ДСНС вперше.
Ще однією новинкою цього сезону є пожежні автоцистерни, виготовлені на повноприводних шасі Renault K 4×4 та 6х6. Обидві автоцистерни мають додаткову кабіну виробництва «Пожтехніка» і комплектацію, у відповідності до вимог рятувальників. Відмінності лише у ємності цистерн для води 5 м3 та 8 м3.
Також «Пожмашина» запропонувала рятувальникам і нову версію автоцистерни з колісною формулою 4х2, виконаною на шасі Ford F-Line. Автоцистерна АЦ-5-50 має значно меншу вартість, завдяки використанню власної кабіни для екіпажу виробництва «Пожмашина», замість стандартної дворядної кабіни від виробника. Такий пожежний автомобіль може стати мейнстрімом у цьому сезоні, завдяки доступній вартості.
Поиск
Подобные статьи
В Україні набирає популярності спецтехніка на повнопривідних шасі DAYUN CGC1121
Шасі DAYUN CGC1121 (4х4) — середньотоннажний по...Бригади «ловців шахедів» підсилили ще 20 пікапів Mitsubishi L200
Попередні Mitsubishi L200 вже довели ефективніс...В Україні продовжують забудовувати вантажівки на шасі SITRAK
Бортову вантажівку доповнили крано-маніпуляторн...В Україні почали випускати підйомники на шасі пікапів ISUZU
Нагадуємо, що раніше Завод спецтехніки Техкомпл...IVECO та Ford Trucks спільно розроблятимуть кабіну нової важкої вантажівки
Ця угода випливає з ексклюзивного, необов’язков...