В Україні пройшов другий етап акції «Автомобіль року 2025». Які моделі ще претендують на перемогу

by / Воскресенье, 24 Ноябрь 2024 / Published in Автоновости

В Україні стартувала акція «Автомобіль року 2025». Які авто претендують цього року на перемогу

BMW M340i xDrive
У «трійки» просто не залишилося конкурентів — одні загралися в eco-eco, інші пішли в нішеві підкласи, треті банально не в змозі наздогнати спортседан. Погрозливий рик рядної шістки, скальпельна керованість, виразні задньопривідні манери 4х4 – більш драйвової автівки в цьому класі просто не знайти. Втім, як і десять, і двадцять років тому.

BMW iх2 xDrive30
Найбільше у світі баварці люблять і вміють робити драйверські авто. Неважливо з чого – з універсалів, кросоверів або електричок. Будьте спокійні – всупереч нинішній різноманітності форм-факторів будь-який BMW перетворить шанувальника розміреної їзди на адепта марки. Ось і двомоторний iХ2 буквально заворожує своїми автомобільними звичками. Якщо під час першого відбору «Авто року» найдовші черги вишиковувалися за Ineos, то в другому – саме за «двійкою». І є за що.

BMW X3
Такого ніколи не було і ось знову. АВТ «Баварія» ледь не обігнала Toyota в рейтингу імпортерів, що продають найбільше. Сьогоднішні ціни на X3 просто не залишають шансів, як прямим конкурентам Audi Q5 та Mercedes-Benz GLC, так і кроссоверам сусідніх класів. Адже чи не єдиним слабким місцем X3 була висока ціна. Понад те, четверте покоління трохи загрожує і власному модельному ряду «баварців».

Ford Puma ST-line
А ось із фордівським субкомпактом прямо протилежна ситуація. Безперечно, він і виглядає азартно, а вже їде як інший Mini. А ціна 1,1-1,3 млн.

Honda ZR-V е:HEV
Насамперед дивує її прайс і обмаль комплектацій. Але згодом починаєш розуміти «фішки» фірмової гібридної установки, та й їде ZR-V по-хондівськи породисто. А ось своєрідний екстер’єр і немалий прайс — доводиться зважувати на іншій чаші терезів. Що переважить? — з’ясуємо вже під час фінальних голосувань.

Jeep Avenger
Він і виглядає як пробник Cherokee, і відчувається як «Jeep для студента». Нажаль, що за такою гармонійною зовнішністю (а в даному класі це рідкісна рідкість) ховаються відверто бюджетні рішення. Хоча це і минулорічний «Авто року» у Європі.

Maxus T60
З недавніх пір Winner Group продає на нашому ринку лінійку SAIC/Maxus з ДВС. Насамперед, це робочі конячки на зразок даного T60. Пікап скроєний по звичним у класі лекалам «нічого зайвого». Але за убогим оздобленням і слабовільним дизелем ховаються не аби які позадорожні характеристики – саме те, що потрібно для ЗСУ.

Mitsubishi Outlander
Четверта генерація Outlander традиційно спантеличує зовнішністю без натяку на попередників. Зате тепер це — як ніколи комфортний кросовер, з виправданими амбіціями поза асфальтом.

Opel Combo
Пасажирські версії компактвенів — один із недооцінених класів на нашому ринку. Бідолашний родич Peugeot Rifter та Citroen Berlingo приємно здивував місткістю та манерами. У розтягнутій 7-місній версії (2693 л корисного об’єму) у нього пристойна, як для «парусного» кузова стійкість на великих швидкостях. Якщо ви любите подорожі, Combo — гарна альтернатива паркетникам та MPV. Правда, останніх вже майже не залишилося на нашому ринку.

Peugeot E-2008
«Леви» радують непідвладним часу дизайном, свіжою ітераціею електричної силової установки, і при цьому стриманим цінником. Залишається сподіватися, що E-2008 заб’е ще один цвях у давно застарілий міф про химерність всіх без винятку «французів».

Suzuki Swift
Таке відчуття, що всі сили невеликої, але гордої компанії із Сідзуокі пішли на створення нової зовнішності. Вийшло скоріш яскраво, ніж привабливо. А ось на шліфування манер варіатора та ходових характеристик запалу та бюджету, схоже, не вистачило. Тому їде новий Swift, за відчуттями приблизно так само, як і попередній.

Volkswagen Tiguan
VW рідко купують «очима» — у порівняльних тестах вони беруть своєю сукупністю якостей. Ось і новий Tiguan і виду не подає, що має всі вроджені якості бестселера. Включаючи «стару» ціну. Імпортер примудрився утримати вартість набагато сучаснішої і багатшою за оснащеням версії на колишньому рівні. Це вже само по собі — сильний аргумент.

Нагадуємо, що безпосередньо голосування відбуватиметься на сайті акції з 13 січня до 28 лютого. Спочатку буде визначено першу десятку номінантів, а після другого туру тестів та голосування – безпосередньо переможці акції.

В Україні стартувала акція «Автомобіль року 2025». Які авто претендують цього року на перемогу

TOP