В Україні визначили лідера на ринку пального
«За підсумками року ОККО вийшла на перше місце з часткою 25% ринку. Друге місце за WOG з часткою близько 20%, група «Приват» без 500 заправок «Укрнафти» – біля 10%. На четвертому місці БРСМ з часткою біля 8% ринку. «Укрнафта» окремо – це десь 5% ринку», — розповів Даниляк.
З його слів, компанія не тільки збільшила частку, а й наростила обсяги продажів.
«По-перше, це відбулося за рахунок того, що ми везли в країну найбільше пального. По-друге, історично так склалося, що більшість наших АЗК розташовані на заході та в центрі України. По-третє, ми працювали практично у всіх гарячих точках, де були закриті інші. Це було наше свідоме рішення», — каже Даниляк.
Крім того, з його слів, до війни на ринку працювало багато великих мереж АЗС, які торгували пальним сумнівної якості за суттєво нижчими цінами. За рахунок чого це було можливо? Вони ухилялись від сплати податків, бо це і було їхнє основне «джерело» демпінгу.
«Під час війни держава знизила ставку ПДВ, були відмінені акцизи. Схеми ухилення від сплати податків для таких мереж АЗС обнулилися, вони втратили свою неправомірну конкурентну перевагу і як результат, втратили в реалізації, деякі з них навіть вимушені були стати вище по ціні прозорих гравців ринку. Таким чином, їхній клієнт вже не бачив вигоди й перейшов до прозорих гравців ринку», — зазначив він.
В Україні падає споживання дизельного пального
Поиск
Подобные статьи
Ринок вживаних автомобілів в Україні потребує дерегуляції
І тепер підприємства, які працюють з вживаними ...Rolls-Royce представив найскладніший проєкт Phantom Syntopia, який будували 4 роки
Нова робота відділення Rolls-Royce Bespoke прис...Російський авторинок падає вже 20 місяців поспіль. У лютому знову падіння
До п’ятірки найбільших автовиробників, за...Lamborghini анонсує супергибрид з потужністю 1015 кс
Прийдешній супергібрид має внутрішнє позначення...Хто були перші жінки-автомобілістки на теріторії України
Стверджувати про точність можна через те, що ві...