В Україні вперше застосували шасі MAN TGM для бюджетної забудови
Особливості сміттєвоза:
✔️Пневматична підвіска задньої осі: Регульований кліренс, корисний на нерівних дорогах та полігонах.
✔️Універсальний маніпулятор: Один оператор може обслуговувати різні типи контейнерів та швидко ліквідовувати стихійні сміттєзвалища.
✔️Гідравлічні робочі органи: Ручне керування та надійність у роботі.
✔️Задній борт бункера: Оснащений гідравлічним приводом з автоматичними замками, що полегшує розвантаження.
✔️Розвантаження бункера: Самоскидний метод робить цей сміттєвоз ще більш універсальним.
Той факт, що українські виробники спецтехніки переходять на європейські шасі — давно вже став трендом.
AUTO-Consulting вже розповідав про числені зразки спецтехніки на шасі IVECO, Renault, Volvo, Scania, DAF, MAN, але тепер ми бачимо, що завдяки локалізації, скоро ми побачимо європейські вантажівки в тих сегментах, де їх раніше не було представлено.
Також завод Viva все більше нарощує співпрацю саме з постачальниками європейських шасі, намагаючись освоїти широку номенклатуру спецтехніки на їх базі.
Поиск
Подобные статьи
Уряд спростив облік гуманітарних транспортних засобів для військовослужбовців
На засіданні Уряду 29 жовтня 2024 року внесено ...Ford Trucks поставляє в Україну велику партію автобетонозмішувачів
Головні прем`єри Ford Trucks у Гановері Ці авто...На автодороги в 2025 році планують витратити більше 24 млрд грн.
Про це повідомила заступниця голови парламентсь...З 1 січня в Україні вступить в дію новий закон про автоцивілку
Закон передбачає збільшення страхових сум майже...В Тернополі на маршрути вийдуть 8 нових автобусів
оновленням рухомого складу, адже частина автобу...