В Україні вперше застосували шасі MAN TGM для бюджетної забудови

by / Вторник, 24 Сентябрь 2024 / Published in Автоновости

Особливості сміттєвоза:
✔️Пневматична підвіска задньої осі: Регульований кліренс, корисний на нерівних дорогах та полігонах.
✔️Універсальний маніпулятор: Один оператор може обслуговувати різні типи контейнерів та швидко ліквідовувати стихійні сміттєзвалища.
✔️Гідравлічні робочі органи: Ручне керування та надійність у роботі.
✔️Задній борт бункера: Оснащений гідравлічним приводом з автоматичними замками, що полегшує розвантаження.
✔️Розвантаження бункера: Самоскидний метод робить цей сміттєвоз ще більш універсальним.

Той факт, що українські виробники спецтехніки переходять на європейські шасі — давно вже став трендом.

AUTO-Consulting вже розповідав про числені зразки спецтехніки на шасі IVECO, Renault, Volvo, Scania, DAF, MAN, але тепер ми бачимо, що завдяки локалізації, скоро ми побачимо європейські вантажівки в тих сегментах, де їх раніше не було представлено.

Також завод Viva все більше нарощує співпрацю саме з постачальниками європейських шасі, намагаючись освоїти широку номенклатуру спецтехніки на їх базі.

TOP