В Україні вперше застосували шасі MAN TGM для бюджетної забудови
Особливості сміттєвоза:
✔️Пневматична підвіска задньої осі: Регульований кліренс, корисний на нерівних дорогах та полігонах.
✔️Універсальний маніпулятор: Один оператор може обслуговувати різні типи контейнерів та швидко ліквідовувати стихійні сміттєзвалища.
✔️Гідравлічні робочі органи: Ручне керування та надійність у роботі.
✔️Задній борт бункера: Оснащений гідравлічним приводом з автоматичними замками, що полегшує розвантаження.
✔️Розвантаження бункера: Самоскидний метод робить цей сміттєвоз ще більш універсальним.
Той факт, що українські виробники спецтехніки переходять на європейські шасі — давно вже став трендом.
AUTO-Consulting вже розповідав про числені зразки спецтехніки на шасі IVECO, Renault, Volvo, Scania, DAF, MAN, але тепер ми бачимо, що завдяки локалізації, скоро ми побачимо європейські вантажівки в тих сегментах, де їх раніше не було представлено.
Також завод Viva все більше нарощує співпрацю саме з постачальниками європейських шасі, намагаючись освоїти широку номенклатуру спецтехніки на їх базі.
Поиск
Подобные статьи
Відсьогодні в Україні змінено правила гри на авторинку
До цього, українець, який хотів продати своє ав...Volkswagen передав 1,5-мільйонну повністю електричну модель VW ID
«1,5 мільйона поставлених моделей ID. – це чітк...Тест-драйв Ford Tourneo Courier: Що прихововано за рюкзаком кур`єра?
Ще на старті нас приголомшили: Під капотом тут ...УБД матимуть 50% знижку на автострахування
Верховна Рада підтримала зміни до закону про ст...Продажі Tesla в Європі впали майже вдвічі
Компанія Ілона Маска продала лише 9945 авто в Є...