В Україні запрацює віртуальна мережа АЗС з реальним паливом
Новий оператор був створений Дмитром Леушкіним, який раніше керував мережею АЗС Prime.
У чому особливості?,br>
Як розповів Дмитро Леушкін: «Наша команда контролює закупівлю, яка входить ціну все як у класичній мережі АЗС. У цьому наша основна відмінність від додатків. Також у нас є внутрішні домовленості щодо контролю точності наливу. Але ми маємо одну велику перевагу — ми не платимо за утримання АЗС (оренда, зарплати, комуналка) А це дуже великі цифри, особливо при низьких протоках по зимі.»
Виходить формула 1+1=3
1.Клієнт за рахунок нашої економії на утриманні АЗС отримує абсолютно кращу цінову пропозицію.
2.Власник АЗС отримує додатковий дохід у вигляді фіксованої ціни за протоку і продажах супутки, що збільшилися. Ну і коли праймівські бензовози зливаються на АЗС це свого роду плюсик в карму, далекобійники знають цінність такого плюсика — витрата нормальна і можна не переживати, що зачепить двигун.
3.Навіщо будувати АЗС, яких отож із надлишком? Чи не простіше об’єднувати зусилля, пропонуючи кращу якість і ціну? Адже за найкращу ціну боротьба йде у всіх дискаунтерів, але стрибнути вище голови так ніхто й не зміг. Не порушуючи Закон і не накручуючи колонку, зробити кращу ціну, ніж в інших дискауннерів апріорі неможливо.
А ми спробуємо, у нас є рішення як працювати чесно і дати нижче за нижнє.
Загалом планується близько 40 АЗС із перекриттям усіх основних трас.
Поиск
Подобные статьи
Автомобілі Audi будуть називати по-новому
Наступного року сімейства Audi А4 та А6 мають в...В Україну можуть почати поставки електричних бетонозмішувачів
Вантажівка повністю відповідає високим екологіч...В Україні порахували середній вік електрокарів
Але цей показник значно нижчий, ніж вцілому в а...Німецький автопром вдало компенсував вихід з російського ринку
У BMW та Daimler Truck – рекордний прибуток, у ...Стабільність та надійність. Автокомпоненти АВТЕК та Opet плідно співпрацюють вже 5 років
Цього року виповнюється 5 років співпраці двох ...