В Україні запрацює віртуальна мережа АЗС з реальним паливом
Новий оператор був створений Дмитром Леушкіним, який раніше керував мережею АЗС Prime.
У чому особливості?,br>
Як розповів Дмитро Леушкін: «Наша команда контролює закупівлю, яка входить ціну все як у класичній мережі АЗС. У цьому наша основна відмінність від додатків. Також у нас є внутрішні домовленості щодо контролю точності наливу. Але ми маємо одну велику перевагу — ми не платимо за утримання АЗС (оренда, зарплати, комуналка) А це дуже великі цифри, особливо при низьких протоках по зимі.»
Виходить формула 1+1=3
1.Клієнт за рахунок нашої економії на утриманні АЗС отримує абсолютно кращу цінову пропозицію.
2.Власник АЗС отримує додатковий дохід у вигляді фіксованої ціни за протоку і продажах супутки, що збільшилися. Ну і коли праймівські бензовози зливаються на АЗС це свого роду плюсик в карму, далекобійники знають цінність такого плюсика — витрата нормальна і можна не переживати, що зачепить двигун.
3.Навіщо будувати АЗС, яких отож із надлишком? Чи не простіше об’єднувати зусилля, пропонуючи кращу якість і ціну? Адже за найкращу ціну боротьба йде у всіх дискаунтерів, але стрибнути вище голови так ніхто й не зміг. Не порушуючи Закон і не накручуючи колонку, зробити кращу ціну, ніж в інших дискауннерів апріорі неможливо.
А ми спробуємо, у нас є рішення як працювати чесно і дати нижче за нижнє.
Загалом планується близько 40 АЗС із перекриттям усіх основних трас.
Поиск
Подобные статьи
В 2024 році УкрАвтоКомплект увійшов до числа провідних забудовників в Україні
Провідний український забудовник спецтехніки ро...Деокупованим лісгоспам Харківщини передали партію пікапів
На зустрічі з місцевими лісівниками місяць тому...У Кропивницькому відкрили нові автоцентри Suzuki, MG та Maxus
Нові автоцентри – це не лише розвиток бізнесу, ...САУ «Богдана» може отримати ще одне шасі
Питання є тільки щодо шасі. І ми зараз його теж...Чеські рятувальники випробували новий транспортер-амфібію
Під час тестувань KALAN порівнювали з чеською м...