В Україні знайшли рідкісну мотоколяску Київського мотозаводу
Такі мотоколяски видавали безкоштовно інвалідам війни, але вони не вирізнялися надійністю. Крім того, їх комплектували слабеньким 98-кубовим двигуном потужністю 2,3 к.с., який був призначений скоріше для легкого мотоциклу КМЗ К-1Б «Киевлянин», а не для важкої мотоколяски. Привід здійснювався на ліве заднє колесо, був передбачений і задній хід для розвороту в тісних дворах. Багажник, розташований за сидінням, розрахований на 25 кг вантажу.
Мотоколяска К1В мала відкритий кузов і не була захищена від опадів, тому зберігати її можна було лише у закритому приміщенні. І саме у такому сараї і було знайдено екземпляр на фото вище. Ця мотоколяска 1951 року виробництва зберіглася напрочуд гарно і має більшість рідних агрегатів. Цікаво, що її виставили на продаж за $8500. Як зазначив продавець — це вже остання така мотоколяска, яка була знайдена в Україні.
Насправді, це не зовсім так. За данними AC Heritage подібні мотоколяски ще є у приватних колекціях і одну з таких ми навіть знімали у русі. Ось, як їздить КМЗ К1В — дивіться у цьому відео:
Які найстаріші мотоцикли є в Україні зараз
Поиск
Подобные статьи
В Україні набирає популярності спецтехніка на повнопривідних шасі DAYUN CGC1121
Шасі DAYUN CGC1121 (4х4) — середньотоннажний по...Бригади «ловців шахедів» підсилили ще 20 пікапів Mitsubishi L200
Попередні Mitsubishi L200 вже довели ефективніс...В Україні продовжують забудовувати вантажівки на шасі SITRAK
Бортову вантажівку доповнили крано-маніпуляторн...В Україні почали випускати підйомники на шасі пікапів ISUZU
Нагадуємо, що раніше Завод спецтехніки Техкомпл...IVECO та Ford Trucks спільно розроблятимуть кабіну нової важкої вантажівки
Ця угода випливає з ексклюзивного, необов’язков...