В Україну прибули перші 3 надпотужні тягачі Volvo FH16 750

by / Понедельник, 26 Август 2024 / Published in Автоновости

Тягачі компанії Negabarit-Service відрізняються навіть ззовні своїм яскраво-червоним кольором Ferrari Red та великими габаритами, адже зазвичай дійсно перевозять важкі та негабаритні вантажі.

Volvo FH16 750 дійсно унікальний і за потужністю і за характеристиками. Тягач обладнано двигуном серії D16K в її найбільш потужній версії, що називається D16K750. Як це прийнято у шведів, з назви можна визначити робочий об’єм та потужність: 16 літрів та 750 к.с. відповідно. Причому, такий об’єм має рядна шістка з діаметром циліндрів в 165 мм (хід поршня складає 144 мм), цікаво що компресія теж дорівнює 16,0:1. Максимальну потужність D16K750 видає в діапазоні 1600-1800 об/хв, а максимальний крутний момент в 3550 Нм доступний з 950 до 1400 об/хв.

AUTO-Consulting поспілкувався з Директором та засновником компанії, яка є лідером на ринку понаднормативних перевезень, Олегом Козел.

– Ми маємо в парку вже понад сто двадцять автомобілів Volvo, вони нам імпонують з точки зору якості та економічності. Ми підбирали тягачі для надважких вантажів, як потужний, з високим крутним моментом, тому віддали перевагу саме цій моделі. Як правило, такі тягачі виготовляються на повну масу автопотяга в районі 250 тонн. Повна маса наших тягачів склала 265 тонн.

– Також для нас важливо щоб тягач був надлегким сам по собі. З того що пропонує Volvo, дана модель найлегша в своєму класі надважких тягачів. До того ж ми замінили звичайні колісні диски на алюмінієві та деякі інші частини також полегшили (наприклад замовили алюмінієві повітряні ресивери), – продовжує Олег Олександрович.

FH16 750 має посилений задній візок з пневмопідвіскою, ведучі осі з навантаженням до 13 тонн, передня рульова вісь на 9 тонн, а максимальне навантаження на задній візок складає 35 тонн. В даному автомобілі є VEB гальмо двигуна, а також додатково встановлено сповільнювач (ретардер).

Тут стоїть надпотужна коробка перед AT03512, що витримує 3550 Нм. Автоматизована коробка передач теж непроста, для надскладних умов, з програмним забезпеченням Heavy Duty має 12 передач, крім того є дві понижені наднизькі і окремо наднизька задня передача. Саме така коробка була встановлена на тягачі в промо-ролику Volvo, де вантажівка тягнула 750 тонн контейнерів.

– До цього найпотужнішим тягачем у нас в компанії був MAN з двигуном 680 к.с. Але після роботи з іншими марками ми вирішили зупинитись саме на Volvo. І ці перші три тягачі, що ми придбали, топові не лише за потужністю, але й з точки зору комплектації, безпеки та комфорту роботи водія, – додає засновник компанії з 20 річним досвідом перевезення негабаритних вантажів.

Комплектація передбачає комфортну пневматичну підвіску кабіни. Тут є адаптивний круїз контроль, контроль мертвих зон з камерами, що показують на екранах, що відбувається по боках тягача, датчик сну. Також тут встановлено топову матричну оптику: автомобіль сам переключається з ближнього на дальне світло, “вирізаючи” окремі сегменти діодів, щоб не сліпити зустрічні автомобілі. Водії кажуть, що кращого світла на вантажівках вони просто ніколи не бачили. Також є штатна навігація, пакет DynaFleet, що показує якість водіння та допомогає економити паливо. Надвисока XL кабіна з двома спальними місцями має повністю шкіряний салон пакету Black Edition, мікрохвильовку, кавоварку, стоянковий кондиціонер, збільшені ящики, електропривід дивану, столик, поворотне пасажирське крісло з опцією відпочинку Relax та багато інших зручностей для водіїв.

В парку “Негабарит” є, як легкі так і важкі причепи, але під дані автомобілі були замовлені декілька причепів Goldhofer. Один з них, це модульний причіп, з першою поставкою на 32 модульних осей. Для них є різні опції: для перевезення ємностей, трансформаторів, важкого енергетичного обладнання, вітрових генераторів, промислового або машинобудівного обладнання. Одна з трьох машин матиме систему Push Pull, тобто вона окрім сідла матиме траверсу, баласт на собі та задній фаркоп, щоб тягнути надважкий модульний причіп за допомогою дишла.

Крім того, трали Goldhofer мають надсучасне програмне забезпечення для оптимального розташування вантажів на осі автомобіля та причепа.

В майбутньому ми також плануємо розширювати свій автопарк автомобілями Volvo. І це не лише для перевезення важких вантажів, чим займається Negabarit-Service, але й для другої нашої торгової марки Freshmove, вантажівки мають чорний матовий колір, що займається перевезенням рефрежираторними напівпричіпами, в тому числі небезпечних вантажів з першого по дев’ятий клас, та перевезенням в харчових та хімічних цистернах.

Поява в Україні одразу трьох Volvo FH16 750 значно збільшить можливості перевезень важких вантажів, які так потрібні зараз країні. Знайдуть застосування такі вантажівки і при відбудові постраждалих регіонів і будівництві нових промислових об’єктів.

TOP