Вантажівки Daewoo Trucks значно розширюють пропозицію на українському ринку
Вантажівки Daewoo кожного року додають у продажах на українському ринку. Не став виключенням і 2023-ій. Daewoo залюбки обирають українські виробники спецтехніки, бо ці машини мають безліч переваг, надійні і не такі дорогі, як європейці. У той же час корейські вантажівки вже встигли відмінно себе зарекомендувати в комунальному господарстві, у аграріїв та навіть у військових.
Тренд цього року – Daewoo розпробували рятувальники ДСНС. Нещодавно «Пожмашина» представила важку піротехнічну машину для розмінування на шасі Daewoo.
На шасі Daewoo Maximus виділялось одразу декілька пожежних машин з українськими надбудовами від компанії “Титал”. На платформі Daewoo Maximus 1728 (4х2) вітчизняні майстри збудували пожежний автопідйомник (модель АПТ-30) масою 18 тонн, з поліпропіленовою цистерною на 2000 л води. Люлька може дістати до дев’ятого поверху (до 30 метрів), максимальний боковий виліт складає 16 м. Кут повертання складає 80 градусів, а максимальне навантаження на люльку складає 280 кг. Також вона обладнана системою гасіння продуктивністю 250 л/хв.
Однією з переваг АПТ-30, що дозволяє працювати машині в утруднених місцях, є висувні гідроопори, які не виступають за габарити автопідйомника. Основний насос має потужність 1500 л/хв (телескопічний сухотруб видає 1000 л за хвилину), забезпечуючи тиск в 10 бар. Крім того, є ствол монітор продуктивністю 470-950 л/хв.
Ще одна новинка від “Титалу” називається АЦ-7-50 – це автоцистерна, яка може перевозити 6600 л води та 400 л піноутворювача. Пожежний насос видає 40 лістрів суміші за секунду. Виробник подбав і про пожежний розрахунок. З появою додаткової кабіни АЦ-7-50 розрахована на шестерих, включаючи водія, вхід-вихід на другий ряд полегшує висувна підніжка з автоматичним приводом.
Пожежна цистерна АЦ-7-50 має повний комплект аварійно-рятувального обладнання, а повна маса машини складає 17 тонн. Під капотом Daewoo Maximus стоїть турбодизель об’ємом 5,89-л Doosan DL06K (Євро 5) потужністю 280 к. с., який працює в парі з механічною шестиcтупеневою коробкою передач ZF.
У планах «Авто-Регіону» розширити пропозицію Daewoo і на інші сегменти авторинку. Головним гравцем в класі 10-тонок стане модель Dexen. Її не встигли привезти на виставку, але машини вже на хляху до України. Буде дві основні версії моделі/шасі: звичайна FE 3 AA (колісна база 2850 мм та довжина 5505 мм) та подовжена FE 5 AA (база 3850 і довжина 6970 мм). Daewoo Dexen має повну вагу 10,2 т і підійде для встановлення різного обладнання вагою 5-7 т. Під капотом стоїть дизель Cummins ISF40 3.8L (190 к.с., 700 Нм), з ним в парі працює механічна коробка передач ZF.
На відміну від китайських конкурентів у Daewoo Dexen має просунуту комплектацію, адже окрім вже звичних систем АБС та контролю стійкості, Dexen має систему допомоги при старті на схилі, систему допомоги при паркуванні та навіть активний круїз-контроль. Одним словом – чекаємо нового гравця у цьому сегменті!
А оcь Daewoo Maximus 2126 з новою денною кабіною вже в Україні (модифікація HH3AA). Топ-модель в класі середньотонажних вантажівок спорядженою масою 5800 кг має вантажопідйомність – 15 300 кг (повна маса складає 21 100 кг). І це тепер буде головний конкурент JAC N200.
На відміну від простіших модифікацій, тут “в базі” встановлена дев’яти-ступенева механічна коробка ZF, що працює з дизелем Doosan DL06K (Євро 5) потужністю 280 к.с. (980 Нм при 1400 об/хв).
Приємне робоче місце водіє не поступається європейським аналогам, та й стандартне обладнання не підкачало. В базовій комплектації передбачений круїз-контроль, кондиціонер, пневматична підвіска водійського крісла, підігрів дзеркал та електросклопідіймачі. Звісно, в наявності ABS & ASR та газодинамічне гальмо.
Яскравим жовтим акцентом на стенді компанії «Авто-Регіон» світився симпатичний шкільний автобус – це Temsa AR-SB-29 у виконанні шкільного автобуса. Під капотом у нього трилітровий турбодизель Mitsubishi E6 MFTBC (150 к.с., 400 Нм), який споживає 15 л/100 км. Шкільний автобус має свої особливості, в тому числі обмеження швидкості на рівні 70 км/год.
Модель AR-SB-29 розрахована, як випливає з назви, на 29 пасажирів (+1 водій), ємність багажного відсіку складає три кубометри. Шкільний автобус має повний набір систем безпеки в базовому оснащенні (ABS, EBS, ASR, AEBS, ESC, LDWS), крім того є система вогнегасіння машинного відділення.
В симпатичному салоні кожне місце має індивідуальний обдув та освітлення. Автобус обладнано кондиціонером потужністю 12 кВт, двома конвекторами та автономним опалювачем салону.
Більш детально про Daewoo та Temsa в Україні
Поиск
Подобные статьи
Уряд спростив облік гуманітарних транспортних засобів для військовослужбовців
На засіданні Уряду 29 жовтня 2024 року внесено ...Ford Trucks поставляє в Україну велику партію автобетонозмішувачів
Головні прем`єри Ford Trucks у Гановері Ці авто...На автодороги в 2025 році планують витратити більше 24 млрд грн.
Про це повідомила заступниця голови парламентсь...З 1 січня в Україні вступить в дію новий закон про автоцивілку
Закон передбачає збільшення страхових сум майже...В Тернополі на маршрути вийдуть 8 нових автобусів
оновленням рухомого складу, адже частина автобу...