Вантажівки DAF нового покоління можуть працювати ще на одному виді палива

by / Пятница, 20 Сентябрь 2024 / Published in Автоновости

Гідроочищена рослинна олія виготовляється з відходів і жирів харчової промисловості. На даний момент це найбільш екологічно безпечне паливо на ринку для дизельних вантажівок, яке забезпечує скорочення викидів CO₂ (повний цикл виробництва палива) на 90% порівняно із звичайним дизельним паливом. На відміну від біопалива попередніх поколінь, гідроочищена рослинна олія не впливає на виробництво продуктів харчування.

Окрім переваг для навколишнього середовища, ще однією важливою перевагою є те, що вантажівки DAF можуть використовувати гідроочищену рослинну олію без будь-яких модифікацій, зберігаючи виняткові експлуатаційні характеристики та міжсервісні інтервали до 200 000 км для перевезень на далекі відстані.

Підходить для всього асортименту продукції DAF
Усі вантажівки DAF останнього покоління готові до роботи на 100% гідроочищеній рослинній олії, в тому числі популярна серія LF для дистриб’юторських перевезень, універсальна XD («Міжнародна вантажівка 2023 року») для дистриб’юторських та спеціальних перевезень,а також «топові» XF, XG і XG+ («Міжнародні вантажівки 2022 року») для важких і далеких перевезень.

За словами Патріка Діна, головного інженера DAF Trucks і члена правління, «DAF є лідером у прагненні нашого суспільства зменшити викиди CO2. У 2018 році ми першими випустили повністю електричну вантажівку, а минулого року представили абсолютно нове покоління електричних вантажівок із запасом ходу до 500 км із нульовим рівнем викидів. Ми також готуємося до нових поколінь палива. Використання гідроочищеної рослинної олії дозволяє нам здійснити гігантський крок у скороченні викидів CO₂ вже сьогодні, завдяки поточним вантажівкам на ринку, і, що важливіше, «готових до експлуатації» вантажівок. Що стосується сертифікації вантажних автомобілів на викиди CO₂, було б величезним кроком уперед, якби європейське законодавство оцінило внесок екологічно чистих видів палива у скорочення викидів CO₂, оскільки ми не можемо дозволити собі залишити без уваги можливості для забезпечення сталого автомобільного транспорту. Тут увага повинна бути зосереджена на всьому енергетичному ланцюжку – від джерела енергії до вихлопних газів – а не тільки на «від баку до колеса».

DAF представляє нове покоління легких міських вантажівок DAF XB замість LF

TOP