Volkswagen дав зрозуміти, що не буде втягуватися у «війну знижок»
Volkswagen займає важливе місце у Китаї. У квітні, однак, він поступився місцевому BYD: він реалізував 183,5 тисяч машин, а Volkswagen — 174,2 тисяч, зайнявши 10,69 відсотка ринку. Лідирує BYD і за результатами першого кварталу цього року.
При цьому у списку компаній-лідерів з продажу NEV (так у КНР називають електрокари та гібриди) Volkswagen не входить навіть у першу п’ятірку: у квітні він посів восьме місце з 13,9 тисяч проданих машин (2,65 відсотка ринку).
Як зазначив Брандштеттер, компанія вважає свою позицію стійкою і надалі орієнтуватиметься на поточну бізнес-модель. За його прогнозом, до 2030 року китайський авторинок виросте з нинішніх 22 мільйонів машин на рік до 28-30 мільйонів. Volkswagen при цьому задовольнить щорічну реалізацію чотирьох мільйонів автомобілів.
Поиск
Подобные статьи
Volkswagen впроваджує нову стратегію найменування моделей
Томас Шефер, генеральний директор бренду Volksw...На виставці IAA MOBILITY 2025 у Мюнхені буде представлений і український стартап
Раніше ми вже розповідали про їх легкий вантажн...У серпні відбувся корінний злам на українському авторинку
Що було драйвером повернення до зростання автор...В Україні почали забудовувати автопаливозаправники на шасі ще одного бренду
Виготовили 4 нові односекційні автоцистерни міс...В Україні офіційно дебютував електричний пікап JAC T9 EV
Виставка «Електроспектива» – це уніка...