Volkswagen передав 1,5-мільйонну повністю електричну модель VW ID
«1,5 мільйона поставлених моделей ID. – це чітко показує, що Volkswagen є піонером у сфері електромобільності», – сказав Мартін Сандер, член правління з продажу, маркетингу та післяпродажного обслуговування. Майже рівно п’ять років тому, у вересні 2020 року, були поставлені перші електромобілі з повністю електричної родини ID. від Volkswagen. Зараз Volkswagen очолює статистику реєстрацій в електричному сегменті не лише в Німеччині, а й у Європі. «Це підтверджує, що наш портфель містить автомобілі, які потрібні нашим клієнтам. Як компанія, ми на правильному шляху. Volkswagen залишається першопрохідцем у фазі впровадження електромобільності», – пояснив Сандер.
Volkswagen готує доступний електрокар за 20 тис. евро
У компанії Кая Грюніца, члена правління, відповідального за технічний розвиток, та міністр-президента Олафа Ліса, Сандер передав ключ від ювілейного автомобіля клієнту з Фехти, Нижня Саксонія. «ID.7 втілює силу Нижньої Саксонії та є доказом здатності землі до трансформації», – підкреслив Ліс, чиїм офіційним автомобілем під час його перебування на посаді міністра економіки Нижньої Саксонії був ID.7, виготовлений в Емдені.
Завод у Східній Фризії є яскравим прикладом трансформації Volkswagen. За останні роки Група інвестувала понад мільярд євро в його перетворення на виробництво виключно електромобілів. Окрім заводів у Цвіккау та Gläserne Manufaktur Dresden, Емден є єдиним заводом Volkswagen у світі, що спеціалізується виключно на електромобілях. Інші моделі ID. сходять з конвеєрів у Ганновері та Чаттанузі (США), а також у Фошані, Чанша та Антіні (усі Китай).
Сімейство ID. постійно зростає з моменту свого запуску в 2020 році, а за компактною моделлю ID.3 – першим автомобілем Volkswagen, розробленим виключно як електромобіль, – через рік вийшли позашляховик ID.4 (2021) та його версія купе ID.5 , а також електричний автобус ID. Buzz . Найновішими доповненнями до сімейства ID. є ID.7 та ID.7 Tourer, які вийшли у 2024 році. ID.7 Tourer був електромобілем з найбільшою кількістю реєстрацій у Німеччині у першій половині 2025 року. «Вся команда Volkswagen може пишатися цією статистикою», – сказав міністр-президент Ліс.
Член правління з продажу Мартін Сандер все ще вважає, що для прискорення розвитку електромобільності потрібні політичні дії: «Потрібні чітке повідомлення та конкретні державні стимули, якщо ми хочемо зменшити скептицизм серед приватних покупців та підвищити попит у цій групі». Наразі переважна більшість нових електромобілів зареєстрована на комерційних клієнтів, які отримують інші податкові пільги.
Volkswagen продовжує свою кампанію з електромобільності, запускаючи нові моделі ID.: серійна версія компактного ID.2all вартістю менше 25 000 євро буде запущена у 2026 році, а через рік з’явиться серійна версія ID. EVERY1, початкової моделі вартістю близько 20 000 євро. Сандер: «Мета зрозуміла: Volkswagen хоче зробити електромобільність доступною для всіх – недорогою, надійною та екологічною».
Новий рекорд: Volkswagen ID.7 Pro S подолав 941 км на одному заряді батареї
Поиск
Подобные статьи
Відсьогодні в Україні змінено правила гри на авторинку
До цього, українець, який хотів продати своє ав...Volkswagen передав 1,5-мільйонну повністю електричну модель VW ID
«1,5 мільйона поставлених моделей ID. – це чітк...Тест-драйв Ford Tourneo Courier: Що прихововано за рюкзаком кур`єра?
Ще на старті нас приголомшили: Під капотом тут ...УБД матимуть 50% знижку на автострахування
Верховна Рада підтримала зміни до закону про ст...Продажі Tesla в Європі впали майже вдвічі
Компанія Ілона Маска продала лише 9945 авто в Є...