Volkswagen представляє нове покоління VW Tiguan. Офіційні подробиці

by / Пятница, 27 Сентябрь 2024 / Published in Автоновости

Кай Грюніц, член правління бренду з питань технічного розвитку: «Останній етап еволюції модульної поперечної матриці (MQB evo) формує високоінноваційну технічну основу третього покоління Tiguan. Завдяки великій економії на масштабі MQB evo, Volkswagen знову демократизує численні високотехнологічні розробки, такі як DCC Pro або нові гібридні приводи з запасом ходу на електроприводі близько 100 км, і робить їх доступними для сотень тисяч водіїв».

Нові технологічні розробки, реалізовані в MQB evo, покращують Tiguan практично в усіх сферах.
Переосмислений цифровий кокпіт на основі MIB4, модульної мультимедійної матриці четвертого покоління, пропонує найвищий рівень інформації та включає цифрові сервіси та програми. Операційна концепція розроблена таким чином, щоб бути «самозрозумілою». Крім того, такі нові системи, як функція пневматичного масажу для передніх сидінь або матричні фари IQ.LIGHT HD, які вперше використовуються в Tiguan, запозичені з преміальної моделі Touareg. Нове адаптивне шасі DCC Pro оптимізує комфорт і динаміку.

Виразний дизайн і покращена аеродинаміка.
Компактний кросовер отримав абсолютно новий дизайн. Особливо вражаючою особливістю є потужний вигляд передньої частини автомобіля з дуже пласкими світлодіодними фарами та закритою склом горизонтальною світлодіодною смугою. Отвори решітки радіатора тепер розташовані на зовнішніх сторонах бампера, де повітряні завіси забезпечують оптимальну подачу повітря. Вивірена передня частина підкреслює той факт, що коефіцієнт лобового опору знизився з 0,33 до 0,28. Цей силует характеризується спортивними плечима над колісними арками. Нова горизонтальна світлодіодна смужка підкреслює неповторну задню частину Tiguan.

Нові покоління місця водія та мультимедійних систем.
Інтер’єр Tiguan має абсолютно нову концепцію та дизайн. Він виділяється високою якістю самих матеріалів і стандартів виконання. Крім того, простір нового кокпіта інтуїтивно зрозумілий у використанні, атакож тісно інтегрований в концепцію дизайну. Зміни включають новий Digital Cockpit (цифрові прилади з антибліковим покриттям у планшетному альбомному форматі), мультимедійний екран розміром до 38 сантиметрів (15 дюймів) із повністю новою структурою меню та графікою, новий проекційний дисплей (проекції на лобове скло) і новий багатофункціональний перемикач профілю керування із вбудованим OLED-дисплеєм. Цей новий поворотний регулятор із власним міні-екраном можна використовувати для налаштування профіля керування, гучності радіо або кольорів фонового освітлення.

Різноманіття силових установок.
В Україні будуть представлені турбодизельні двигуни TDI та турбобензинові двигуни TSI, які пропонуватимуться виключно в поєднанні з автоматичною коробкою передач DSG. У нових Tiguan, як і новому Passat, перемикання передач здійснюватиметься за допомогою перемикача на рульовій колонці праворуч від керма з принципом дії, який сам собою зрозумілий. Перемикач повертається вперед у положення D для руху вперед і назад у положення R для руху заднім ходом, а стоянкове гальмо активується натисканням бокової частини перемикача. Всі моделі Tiguan додатково мають пелюсткові перемикачі за кермом.

Ходова частина з електронним керуванням для додаткової зручності та динаміки.
MQB evo є основою для нового покоління ходової частини. Окрім низки індивідуальних заходів, Volkswagen оновив систему адаптивного керування шасі DCC: DCC Pro дебютує з двоклапанними амортизаторами. Нова модель вже у стандартній комплектації оснащена Vehicle Dynamics Manager – системою MQB, яка дебютувала в Golf GTI. Система контролює функції електронного блокування диференціала (XDS) і компонентів латеральної динаміки керованих амортизаторів у системі DCC Pro. Залежний від параметрів коліс процес гальмування і вибіркова зміна жорсткості амортизатора сприяють підвищенню комфорту та покращенню продуктивності під час динамічного проходження поворотів. Це робить керування Tiguan стабільнішим, спритнішим і точнішим.

Сидіння для марафону.
Нові сидіння ergoActive Plus з пневматичним регулюванням попереку в чотирьох напрямках і пневматичною 10-камерною функцією масажу ідеально відповідають високоякісному характеру Tiguan. Крім того, відтпер доступна функція програмування для автоматичного ввімкнення підігріву або вентиляції сидінь при певних зовнішніх температурах.

Матричні фари HD вперше представлені в Tiguan.
Tiguan є першою моделлю MQB, випущеною з нещодавно розробленими матричними фарами IQ.LIGHT HD. Інтерактивна система освітлення також була розроблена паралельно для преміум-класу Touareg – тому обидва SUV мають однакову базову конфігурацію фар. HD означає High Definition, що означає високу роздільну здатність джерел світла. У випадку Tiguan фари оснащені загалом 38 400 мультипіксельними світлодіодами (19 200 мультипіксельних світлодіодів на фару), які освітлюють дорогу та прилеглу територію на абсолютно новому рівні, таким чином покращуючи комфорт і безпеку.

Високоефективні допоміжні системи.
Tiguan у стандартній комплектації оснащений великою кількістю асистентів водія. На додаток до Side Assist (система зміни смуги руху), Front Assist (автономне екстрене гальмування), Lane Assist (система утримання в смузі руху) і Rear View (система камери заднього виду), вони також включають Dynamic Road Sign Display. Також буде доступний широкий вибір додаткових систем.

Більше багажне відділення в Tiguan.
Новий Tiguan збільшився в довжину приблизно на три сантиметри. Висота, ширина і колісна база залишилися практично ідентичними з попередником. Обсяг багажного відділення нового покоління демонструє, наскільки добре використовується простір: хоча кросовер лише трохи довший, його об’єм багажного відділення збільшився на 37 літрів до 652 літрів (при завантаженні до висоти спинок задніх сидінь).

* Наявність та наповнення майбутніх комплектацій, а також доступна палітра двигунів і опційного обладнання для України ще не визначені, але ми обовʼязково повідомимо Вас про всі деталі щодо нового Tiguan, як тільки отримаємо більше інформації.

** Автомобіль перебуває на стадії прототипу і ще недоступний для продажу. Зображення та комплектація автомобіля наведені для ілюстрації та можуть відрізнятися від наявних у офіційних дилерів Volkswagen на території України, а також можуть містити опційне обладнання, доступне за додаткову плату.

Детальніше див. на www.volkswagen.ua

TOP