Волонтери передали до ЗСУ чергову партію екзотичних пікапів
За назвою MG T60 приховується Maxus T60 – це середньорозмірний пікап, що виробляється компанією SAIC Motor під брендом Maxus з листопада 2016 року. І це перший пікап від SAIC, створений для світового ринку.
У квітні 2019 року на виставці Auto Shanghai 2019 була представлена оновлена версія під назвою Maxus T70. T60/T70 також продається як MG Extender в Таїланді, Лаосі та Пакистані, як Maxus Tornado 60/70 в Саудівській Аравії та Chevrolet S10 Max в Мексиці.
Також, Maxus T60 продається в Австралії, Бахрейні, Болівії (двигун 4G69 S4N), Брунеї, Чилі, материковому Китаї, Коста-Ріці (двигун SC28R 136.2 Q4), Домініканській Республіці, Кувейті, Лівії (двигун 4G69 S4N), Малайзії, М’янмі, Новій Зеландії, Панамі (SC28R 136. 2 Q4), Перу (2.8 л дизель), Філіппінах (двигун SC28R 136.2 Q4), Саудівській Аравії, Таїті (2.8 л дизель), Таїланді, ОАЕ та Венесуелі. Продажі у Великій Британії почалися наприкінці 2019 року.
Окрім заміни значків, зміни, які MG внесла в пікап включають перероблену решітку радіатора та інший дизайн коліс. У 2021 році він отримав фейсліфтинг на базі T90, але в Україну приїхала партія пікапів MG T60 попереднього покоління, які збираються в Таїланді з 2019 року.
MG T60 може комплектуватись новим дизельним двигуном 2.0 SAIC-GM Phi (218 к.с., 350 Нм) стандарту Євро 6, простішим бензиновим двигуном Mitsubishi 4G69 S4N 2.4L (141 к.с., 200 Нм), який відповідає нормам Євро-4 або дизельним двигуном 2,8 л.
І саме таке версії, більш доступні, прибули до нас. За словами Юлії Федорко, менеджера з корпоративних комунікацій та соціальної відповідальності компанії Winner, офіційного імпортера бренду MG в Україні: “залежно від ринку, для якого виготовляються MG T60, вони мають стандарти Євро-4 або Євро-5. Відповідно, такі моделі автомобілів не можуть бути сертифіковані в Україні для офіційного продажу. Зате вони можуть бути завезені в якості гуманітарної допомоги.”
Цікаво, що серед силових агрегатів для пікапу, щоправда вже після оновлення 2021 року, передбачено навіть суто електричну версію – LDV eT60 2WD EV. Задньопривідна версія для ринків Австралії та Нової Зеландії має батарею на 88,5 кВт*год, яка дозволяє пікапу проїхати 330 км.
Що було не так з тендером на закупівлю пікапів для ЗСУ?
Поиск
Подобные статьи
DAF поставив в Україну надлегкі тягачі XF
Для зменшення власної маси був обраний 11 л дви...Укрпошта продовжує поповнювати автопарк новими автівками Citroen Jumper
Автопарк підприємства поповнюється новими автів...Британські фермери передали чергові 26 позашляховиків для ЗСУ
Від початку повномасштабного вторгнення РФ брит...Цього року Полтава оновила парк снігоприбиральної техніки установками від СБМ
Перший же сніг показав, що обробити більшість ш...За 10 місяців поточного року Україна імпортувала понад 1 млн тонн бензину
Основну частку імпортованого бензину в Україні ...