Volvo Trucks – лідер ринку електровантажівок у Європі
Volvo Trucks зберігає лідерство в сегменті великотоннажних електровантажівок (16 тонн і більше) в Європі вже п’ятий рік поспіль. Станом на кінець 2024 року частка компанії в цьому сегменті становила 47%, а кількість зареєстрованих електровантажівок Volvo в Європі досягла 1970 одиниць. П’ятьма найбільшими ринками для електровантажівок Volvo у 2024 році стали Німеччина, Нідерланди, Швеція, Норвегія та Швейцарія. У Північній Америці Volvo Trucks також утримує лідерські позиції, маючи частку понад 40% у сегменті важких електровантажівок у 2024 році.
Volvo представить електровантажівки для будівельної галузі
«Ми пишаємося тим, що очолюємо перехід до транспорту з нульовим рівнем викидів. Наша лінійка електровантажівок пропонує потужні рішення для регіональних, міських і будівельних перевезень. Наступна електровантажівка, яку ми виведемо на ринок, зможе долати до 600 кілометрів на одному заряді», – зазначає Роджер Альм, президент Volvo Trucks.
«Я хочу подякувати всім транспортним компаніям, як великим, так і малим, які є першопрохідцями та інвестують в електровантажівки. Мені дуже приємно, що ви обираєте Volvo як партнера на шляху до нульових викидів. Також висловлюю подяку нашим дилерам, постачальникам і колегам у Volvo Group», – додає він.
Volvo Trucks розпочала серійне виробництво електровантажівок у 2019 році й наразі має у своєму портфоліо 8 моделей. Загалом компанія поставила клієнтам у всьому світі понад 4800 електровантажівок.
«Географія наших електровантажівок швидко розширюється. Загальний пробіг нашого електропарку перевищив 140 мільйонів кілометрів у комерційних операціях наших клієнтів по всьому світу. Щодня дедалі більше електровантажівок виїжджають на дороги в нових регіонах, допомагаючи нашим клієнтам зменшувати викиди. Це дуже приємно бачити», – зазначає Роджер Альм.
Електровантажівки становлять лише 1,3% від загального ринку вантажних автомобілів в Європі – потрібно більше, щоб прискорити перехід
У 2024 році частка електровантажівок на загальному ринку Європи становила лише 1,3%. Масове впровадження електровантажівок залежить від декількох ключових факторів, зокрема від розвитку загальнодоступної зарядної інфраструктури, підвищення потужності електромереж, покращення загальної вартості володіння для транспортних операторів, державних закупівель транспорту з нульовим рівнем викидів та формування сталої логістики.
«Щоб прискорити перехід до транспорту з нульовим рівнем викидів, недостатньо лише мати готові електровантажівки. За нашими оцінками, до 2030 року в Європі необхідно буде установити 40 000 швидкісних зарядних станцій для обслуговування потенційного парку з 400 000 електровантажівок. Також потрібна більш ефективна економічна політика, яка зробить експлуатацію електровантажівок вигідною для всіх транспортних компаній», – наголошує Роджер Альм.
«Ми ведемо активний діалог з усіма зацікавленими сторонами, адже очевидно, що потрібно зробити значно більше і з більшим відчуттям нагальності, щоб прискорити цю трансформацію».
Європа – це Європейський Союз разом із Великою Британією, Норвегією та Швейцарією (EU30).
Північна Америка – це США та Канада.
Volvo Trucks вперше стає лідером ринку великотоннажних вантажівок у Європі
Поиск
Подобные статьи
Volkswagen впроваджує нову стратегію найменування моделей
Томас Шефер, генеральний директор бренду Volksw...На виставці IAA MOBILITY 2025 у Мюнхені буде представлений і український стартап
Раніше ми вже розповідали про їх легкий вантажн...У серпні відбувся корінний злам на українському авторинку
Що було драйвером повернення до зростання автор...В Україні почали забудовувати автопаливозаправники на шасі ще одного бренду
Виготовили 4 нові односекційні автоцистерни міс...В Україні офіційно дебютував електричний пікап JAC T9 EV
Виставка «Електроспектива» – це уніка...