Врешті на ринку IAM: модулі амортизаторів SACHS CDC з пневматичною ресорою від ZF Aftermarket вже у продажу

by / Воскресенье, 22 Июнь 2025 / Published in Автоновости

Модуль поєднує в одну деталь амортизатор з електронним керуванням CDC та пневматичну ресору. Виготовлені відповідно до стандартів OE, ці компоненти забезпечують оригінальні ходові характеристики і можуть бути легко встановлені завдяки конструкції «plug-and-play», яка включає всі необхідні кріпильні деталі. **

В даний час в ЄС налічується близько десяти мільйонів автомобілів з пневматичною підвіскою, а в світі – близько 25 мільйонів. Ця технологія передбачає використання декількох нових компонентів, які все частіше потребують заміни, таких як сам амортизатор або, у поєднанні з ресорою- повна пневматична стійка.

Щоб допомогти автосервісам ефективно обслуговувати ці автомобілі, ZF Aftermarket швидко розширює асортимент продукції Sachs. На додачу додачу до існуючих амортизаторів Sachs CDC на ринок виходять модулі на їх основі. Ці модулі (амортизаційні пневматичні стойки) виготовляються відповідно до специфікацій OE і гарантують відповідність до вимог визначених виробниками автомобілів. До того ж первісний асортимент модулів повністю відповідає наявним рішенням ОЕ для вказаних моделей автомобілів.

ZF Aftermarket вже пропонує наступні 22 артикули в своєму новому асортименті пневматичних амортизційних стійок для моделей Audi Q7, Porsche Cayenne та VW Touareg, де вони використовуються в якості оригінального обладнання:

Пневматична стійка SACHS поєднує в собі пневматичну пружину та амортизатор CDC в одному компоненті, оптимізуючи підбір деталі та ремонт. Вона забезпечує установку «plug-and-play» (повна сумісність з системою керування, без необхідності адаптування в блоці керування) і комплектується всіма необхідними аксесуарами, включаючи верхнє кріплення.

* компресори Wabco наявні в асортименті для всіх легкових автомобілів, де вони використовуються в ОЕ;
** обслуговування подібної підвіски вимагає від персоналу досвіду і наявності сервісних інструкція виробника автомобіля, наприклад, може вимагати встановлення режиму «сервіс» на автомобілі перед заміною модулів.
Зверніть також будь ласка увагу, що ресора для модуля не постачається окремо, на відміну від самого амортизатора.

Протягом найближчих кількох місяців асортимент буде розширено модулями для Mercedes-Benz та Land Rover.

ZF Aftermarket виводить Smart Camera S-Cam на незалежний ринок: нова ера ADAS для автомайстерень

TOP