Вслід за пікапом в Україні з’явився електричний позашляховик Rivian R1S
За довжиною (5040 мм) і шириною (2015 мм) Rivian R1S потрапляє в один клас з такими машинами, як Volkswagen Teramont або Ford Explorer. В основі лежить «платформа-скейтборд» з компактним компонуванням елементів і низьким центром ваги. Але порівняно з пікапом колісна база позашляховика вкорочена з 3450 до 3075 мм, завдяки чому покращились геометрична прохідність: кут рампи збільшено з 26 до 29 градусів.
Щодо підвіски, R1S має попереду двоважільну, ззаду – багатоважільну з адаптивними амортизатоами й пневмобалонами, які є вже в початковій комплектації. У стандартному положенні дорожній просвіт складає 205 мм (на 5 мм більше, ніж у пікапа), а в позашляховому їздовому режимі його можна збільшити до 365 мм. При цьому Rivian зможе долати брід метрової глибини і заїжджати на 45-градусний підйом.
Rivian R1S вже помічений на вулицях Києва
Інтер’єр у двох моделей Rivian оформлений однаково: за прикладом Тесли тут віртуальні прилади, великий тачскрін медіасистеми і мінімум фізичних клавіш. Але салон позашляховика оздоблений дорожчими матеріалами і може вмістити до семи пасажирів, хоча схованки під другим рядом, на відміну від пікапа, тут немає.
Задні багажні двері двостулкові, з маленьким відкидним бортом, на якому можна влаштувати пікнік. Об’єм самого багажника не наводиться, зате в підпіллі передбачено додатковий відсік об’ємом 180 літрів. А ще електромобілі Rivian мають передній багажник (frunk, тобто front trunk) на 330 літрів із сервоприводом кришки.
Технічно пікап і позашляховик абсолютно однакові та мають по чотири електромотори. Кожен двигун приводить своє колесо і має незалежний блок управління, завдяки чому можна запросто реалізувати управління вектором тяги (для доріг) або імітацію блокувань диференціалів (для бездоріжжя). Кожен мотор розвиває до 147 кВт (200 к.с.) у піку і працює в парі з редуктором, але номінальна віддача обмежена залежно від модифікації.
У базовій версії сукупна максимальна потужність – 408 к.с., а крутний момент – 560 Нм. Такий автомобіль має тягову батарею ємністю 105 кВт-год. Цікаво, що більш вигідна аеродинаміка позашляховика робить його далекобійнішим за пікап: заявлений запас ходу базової версії – 386 км проти 370 км.
«Середній» варіант має потужність 764 к.с., крутний момент 1120 Нм і батарею на 135 кВт-год. Пробіг на одній зарядці – близько 500 км. А топ-версія хизується акумулятором ємністю 180 кВт-год, але додаткова батарея встановлена на місці третього ряду сидінь, тож такий Rivian R1S може бути лише п’ятимісний. Зате заявлений пробіг на одній зарядці – понад 660 км! Сукупна потужність електромоторів обмежена на рівні 710 к.с.
Максимальна швидкість у всіх версій однакова 200 км/год, а час розгону до 97 км/год – лише 3 секунди в «середній» модифікації без додаткового батарейного модуля. Топ-версія прискорюється за 3,2 с, а базова – за 4,9 с. Усі варіанти мають повну масу 3,5 тонни і ще стільки ж може тягнути. Зарядити Rivian можна від терміналу потужністю до 160 кВт: за півгодини батарея може поповнитись на 320 км. Також анонсовано трасовий автопілот, який зможе вести пікап хайвеєм без втручання водія.
Ціни на Rivian R1S починаються від $110 тисяч.
Черга за новим Hummer розтягнулася на 17 років
Поиск
Подобные статьи
Mitsubishi планує «електризувати» весь модельний ряд до 2035 року
Йдеться не лише про акумуляторні електромобілі,...В Туреччині стартують продажі національного електрокара TOGG
Постачання перших електромобілів почнеться з кі...Депутати хочуть ще спростити ввезення автомобілів в Україну
У законопроєкті №9058 передбачено внесення змін...Ford скоротить ще 1 тис. співробітників у Європі
Зараз на заводі в іспанському Альмусафесі працю...Український бронеавтомобіль «Новатор» витримав хвилю осколків від «Граду»
«Українська Бронетехніка» виклада фот...