VW підписав угоду з Magna-Steyr про розробку позашляховика та пікапа Scout
Щось сталося на шляху до розробки та інжинірингу, бо через п’ять місяців німецьке видання Automobilwoche повідомило, що VW веде переговори з Magna International про те, що Magna «керуватиме поверненням бренду Scout». У повідомленні лише згадувалося, що Magna розробляє пікап та позашляховик на акумуляторних батареях, які мають з’явитися у 2026 році, і питання полягало в тому, чи дотримуватиметься VW свого плану будувати Scout у США. Австрійське видання Kleine Zeitung з посиланням на неназвані джерела повідомило, що угода про розробку завершена, а австрійський форпост Magna – Magna-Steyr – погодився на найбільшу в історії угоду вартістю 450 мільйонів євро, яка передбачає підготовку до випуску двох нових моделей Scout протягом трьох років.
Угода не включає виробництво, пише KZ: «Спочатку передбачалося, що Magna також візьме на себе збірку в США. З цього нічого не вийшло. Тепер Volkswagen збиратиме Scout сам і будує новий завод у Колумбії, штат Південна Кароліна». Йдеться про завод вартістю $2 млрд у місті Блайтвуд, штат Південна Кароліна, приблизно за 100 миль на південний схід від заводського комплексу BMW у Спартанбурзі. Штат надав VW пакет стимулів вартістю 1,3 мільярда доларів, угода включає застереження, що VW поверне штату $790 мільйонів, якщо автовиробник «не виконає або не збереже певні робочі та інвестиційні зобов’язання».
Magna також створила пристойний банк знань про проблеми вантажівок з ДВЗ та електромобілів. Вона збирає G-Class з ДВЗ і буде виробляти EQG на акумуляторах. Вона збирає електричний Jaguar I-Pace, допомогла розробити платформу FM29, на якій базується Fisker Ocean, і вже підписала контракт на розробку та виробництво електричної версії Ineos Grenadier.
Поділ розробки та виробництва не є чимось новим: Magna працювала з Ineos Automotive над створенням пікапа Grenadier, який Ineos виробляє на власному заводі в місті Хамбах, Франція. До цього Magna працювала над розробкою Audi TT, який Audi збирала, зокрема, в Угорщині. Оскільки одна з модифікацій Scout це пікап, американська збірка має для США найбільший сенс, оскільки VW повинен уникнути 25% податку на імпортні пікапи та фургони. Очікується, що американський завод також обслуговуватиме інші бренди VW Group, зокрема Audi, яка може використовувати його для створення електричного Range Rover або конкурента Mercedes-Benz G-Class на новій електричній платформі, яка створюється для Scout; Audi неодноразово згадувалася як постачальник технологій для підрозділу Scout.
Scout все ще планується запустити як позашляховик вартістю $40 000, а потім з’явиться пікап, який, як кажуть, буде розміром з Ford F-150. Scout Motors в травні цього року найняла Кріса Бенджаміна на посаду керівника відділу дизайну. Він має 25-річний досвід роботи в автомобільному бізнесі, в тому числі шість років у Fiat Chrysler/Stellantis, де він керував дизайном інтер’єру для Chrysler, Dodge, Jeep і Ram.
На шасі Volkswagen Amarok може з`явитись електрична модель
Поиск
Подобные статьи
В Україні стали доступні під забудову повнопривідні шасі Dongfeng 4х4
Міцне і надійне шасі Dongfeng DFH 2140B з коліс...Чому сучасний антифриз червоний?
Усі охолоджуючі рідини, призначені для бензинов...Знижку на ТО Mazda в Європі продовжено до 30 квітня 2025 року
Головний офіс Mazda в Європі оголошує про підтр...Nissan зменшить обсяги виробництва у США на третину
На початку осені Nissan повідомив дилерам, що с...Нова пошта профінансувала купівлю 10 пікапів для військових
«Завдяки вашій підтримці, військові зможуть шви...