Як автомобільний холдинг GM GROUP будує партнерство з навчальними закладами
Співпраця в освіті як фундамент розвитку майбутніх професіоналів
Знана передусім як один із найбільших автомобільних холдингів України, компанія GM GROUP успішно реалізує і широкий спектр соціально важливих ініціатив, що виходять далеко за межі автобізнесу. Один із пріоритетних напрямів її діяльності – співпраця із вітчизняними закладами практично всіх рівнів освіти, спрямована на формування нового покоління кваліфікованих фахівців, а водночас –кадрового резерву, на який можна покластися.
У GM GROUP розглядають партнерство з навчальними закладами як довгострокову стратегію, що відповідає інтересам бізнесу та викликам сучасного ринку праці. В холдингу чудово усвідомлюють, що майбутнє автомобільного і не тільки бізнесу залежить від якості людського капіталу – працівників, котрі володіють не лише теоретичними знаннями, а й практичними вміннями та навичками, адаптованими до реалій галузі.
Саме тому GM GROUP ініціює тісну співпрацю з навчальними закладами. Її мета – налагодити ефективний механізм передачі досвіду, який допоможе студентам як слід підготуватися до майбутньої роботи і дасть їм змогу краще зрозуміти очікування роботодавця. Здобувачі освіти мають унікальний шанс не просто пройти практику в дилерських центрах, що входять до складу холдингу, а відчути і спробувати себе в умовах, максимально наближених до реальних.
Варто підкреслити, що ця ініціатива – далеко не нова. Холдинг послідовно реалізовує стратегію, яка об’єднує інтереси бізнесу, освіти й молоді, вже не перший рік. Та про все по порядку.
Партнерство в дії: як і з ким співпрацює GM GROUP
Як відомо, холдинг оперує 17 офіційними дилерськими центрами, розташованими в семи регіонах України. З огляду на це йому вдалося охопити чималу кількість закладів як загальної середньої та професійно-технічної, так і фахової передвищої та вищої освіти.
Наразі у програмі беруть участь 12 дилерських центрів із шести обласних центрів, а саме:
1. ТД «Фаворит Авто Вінниця»:
• Вище професійне училище № 11 м. Вінниці;
• Вінницький національний аграрний університет;
• Вінницький технічний фаховий коледж.
2. ТОВ «Преміум Мотор» у Вінниці:
• Барський фаховий коледж транспорту та будівництва Національного транспортного університету;
• Вінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинського;
• Вінницький національний технічний університет;
• Донецький національний університет ім. В. Стуса.
3. ТОВ «Інтер Авто Центр» у Житомирі:
• Державний університет «Житомирська політехніка»;
• Житомирський автомобільно-дорожній фаховий коледж Національного транспортного університету;
• Житомирський агротехнічний фаховий коледж.
4. ТОВ «Стар-Кар» у Житомирі:
• Державний університет «Житомирська політехніка»;
• Житомирський агротехнічний фаховий коледж;
• IT STEP School.
5. ТОВ «Кристал Моторс» у Тернополі:
• Західноукраїнський національний університет;
• Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя.
6. ТОВ «Мотор Сіті Черкаси»:
• Черкаський політехнічний фаховий коледж;
• Черкаський художньо-технічний фаховий коледж.
7. ТОВ «Олімп-Моторс» у Чернівцях:
• Чернівецький професійний машинобудівний ліцей;
• Чернівецький транспортний фаховий коледж.
8. ТД «Євромоторс» у Хмельницькому:
• Вище професійне училище № 11 м. Хмельницького.
9. ТД «Фаворит Авто» у Хмельницькому:
• Хмельницький національний університет.
10. ТОВ «Гранд Мотор» у Хмельницькому:
• Вище професійне училище № 11 м. Хмельницького;
• заклади загальної середньої освіти міста.
11. ТОВ «Інтер Авто Центр» у Хмельницькому:
• Вище професійне училище № 25 м. Хмельницького.
12. ТОВ «Мегакарс» у Хмельницькому:
• Хмельницький національний університет.
Залежно від типу закладу здобувачі освіти мають змогу пройти навчальну, виробничу й переддипломну практику в дилерських центрах холдингу. Це значущий етап формування професійних результатів навчання та фахових компетентностей, і тому від бази практики безпосередньо залежить якість її проходження. Зі свого боку холдинг GM GROUP гарантує всі необхідні умови для цього й максимальне сприяння студентам.
Звісно, практикою партнерство не обмежується. Для студентів та учнів старших класів також регулярно проводять ознайомчі екскурсії по автосалонах, виїзні лекції, профорієнтаційні заходи, як-от дні відкритих дверей. У рамках співпраці вони виконують практичні завдання й утілюють у життя цікаві проєкти, наприклад знімання повноцінного рекламного ролику.
Втім, помилково вважати, що ця співпраця має односторонній характер. Дилерські центри беруть участь у профільних виставках, які організовують заклади освіти, і навіть більше – їхні співробітники очолюють склад екзаменаційних комісій при проведенні державної кваліфікаційної атестації.
Вигода для всіх: як партнерство змінює бізнес, освіту, ринок праці і саме суспільство
Співпраця GM GROUP з навчальними закладами це більше, ніж освітня ініціатива: це стратегічний проєкт, що спрямований не лише на вирішення поточних завдань, а й на формування майбутнього. Це інвестиція в людей, які декларуються як найбільша цінність холдингу, в ринок праці, в економіку країни.
І як будь-який стратегічний проєкт, він має бути виправданим і приносити помітну користь. З цим у GM GROUP все гаразд у кожному аспекті.
Найперше це стосується здобувачів освіти. Крім поглиблення й закріплення знань і вдосконалення практичних навичок і умінь, які передбачають різні види практики як основна форма реалізації вищезгаданого партнерства, це ще й неоціненний досвід для молоді. Юне покоління має змогу консультуватися у професіоналів, знайомитися з внутрішніми процесами компанії і зсередини спостерігати, як працює сучасний автобізнес. Студенти занурюються в реальне виробниче середовище, а заразом – отримують можливість розвивати ті навички, які складно або й узагалі неможливо розвинути десь сидячи в аудиторії. Відповідно, вони краще розуміють реалії професії, а отже – здатні ухвалювати більш усвідомлені кар’єрні рішення. Та найголовніше – молодь в рази підвищує свої шанси на успішне працевлаштування в одному з автосалонів дилерської мережі GM GROUP відразу по завершенню навчання.
З іншого боку, компанія та заклади освіти теж у виграші. Для холдингу це дієвий інструмент розвитку людського капіталу й водночас ефективний спосіб поповнення кадрового резерву молодими фахівцями, підготовленими до конкретних робочих викликів. Училища, коледжі, університети отримують якісний і детальний зворотний зв’язок від бізнесу – і бачення, що можна зробити для покращення рівня освіти. Зиск більш ніж очевидний.
У цьому контексті варто поглянути і на перспективи. Партнерство з навчальними закладами – особливо якщо його масштабувати – може стати кроком на шляху до зниження рівня безробіття серед молоді та створення умов для старту кар’єри практично зі студентської лави. Ба більше, воно вже зараз сприяє синхронізації потреб ринку праці й ринку освітніх послуг.
Тож холдинг GM GROUP запрошує до плідної співпраці заклади освіти й заодно закликає інші компанії активно долучатися до цієї ініціативи. Врешті-решт, соціальна відповідальність бізнесу – це не абстракція, а конкретні дії, і спільно в нас куди більше шансів випустити у світ генерацію молодих професіоналів, здатних змінювати нашу Україну на краще.
Як працює унікальний український сервіс продажу вживаних авто з гарантією MyMyCars
Поиск
Подобные статьи
Як реєструвати великотоннажні та технологічні транспортні засоби у сервісних центрах МВС
Перереєстрація технологічних транспортних засоб...На українському ринку з`явився доступний варіант вантажівки 4х4
JAC Motors, у тісній співпраці з групою компані...Яким буде новий PEUGEOT E-208 GTi
Сорок років тому Бренд PEUGEOT написав новий ці...Яка продукція може врятувати виробників автобусів в Україні
Спочатку треба віддати належне і відверто сказа...З нагоди ювілею Volkswagen запускає спеціальну версію VW Polo Edition 50
Спеціальна модель базується на Polo з лінійкою ...