Як BMW буде використовувати цифрові технології для залучення клієнтів нового покоління
Зростання попиту на онлайн-продажі спонукало BMW перейти до нової «агентської» моделі реалізації товарів безпосередньо клієнтам. В той же час, поширення соціальних мереж дало бренду більше контролю над власним іміджем.
BMW переходить на модель прямих продажів
Зростання попиту на онлайн-продажі спонукало компанію BMW перейти на нову модель прямих продажів – «агентську». Ця зміна відображає тенденцію серед кількох інших автовиробників, які адаптуються до мінливих уподобань споживачів та купівельні звички. Впроваджуючи модель прямих продажів, BMW прагне спростити процес купівлі та надати клієнтам більш персоналізований досвід.
AUTO-Consulting раніше вже розповідав, як це буде працювати в Україні.
Роль соціальних мереж у маркетинговій стратегії
Соціальні медіа стали невід’ємною частиною маркетингової стратегії BMW, що дозволило бренду мати більший контроль над формуванням власного іміджу. Хоча цей зсув викликав певні суперечки, він також надав BMW можливість безпосередньо взаємодіяти зі своєю цільовою аудиторією та будувати міцніші відносини з брендом. Використовуючи всюдисущність соціальних мереж, BMW може ефективно транслювати цінності свого бренду і демонструвати свою продукцію ширшій аудиторії.
Цифрова трансформація в продажах та маркетингу
“BMW використовує можливості діджиталізації не лише в самих автомобілях, таких як інформаційно-розважальна система iDrive, а й у процесі обслуговування клієнтів. Впроваджуючи діджиталізацію, BMW прагне покращити загальний клієнтський досвід і створити безперешкодний шлях від пошуку в Інтернеті до покупки”, – пояснює Пітер Нота, член правління BMW з продажу та маркетингу, очолює цифрову трансформацію компанії.
Загалом, електромобілі BMW наступного покоління не лише мають радикальний дизайн та передові технології, але й спричиняють значні зміни у підходах компанії до продажів та маркетингу. З переходом до моделі прямих продажів і зосередженням уваги на цифрових технологій та соціальних мереж, BMW позиціонує себе як компанію, що йде в ногу з часом та відповідає цінностям сучасної молоді.
Поиск
Подобные статьи
Сірі дилери відучили покупців ходити до салонів традиційних китайських брендів
Тобто в цьому році фактично кожний п’ятий новий...Mercedes-Benz від дизайнера-українця продали за $730 000
Усього випущено лише 12 Mercedes-Benz 630K із к...BMW оголосила конкурс на найкращу ідею для відеогри
Конкурс баварська марка проводить спільно зі шв...В Україні пропонують заборонити евакуацію автомобілів під час війни
У пояснювальній записці зазначається, що у пері...В Україні пройде виставка комерційного автотранспорту та комунальної техніки
Новинкою цього року стане експозиція транспорту...