Як BMW буде використовувати цифрові технології для залучення клієнтів нового покоління
Зростання попиту на онлайн-продажі спонукало BMW перейти до нової «агентської» моделі реалізації товарів безпосередньо клієнтам. В той же час, поширення соціальних мереж дало бренду більше контролю над власним іміджем.
BMW переходить на модель прямих продажів
Зростання попиту на онлайн-продажі спонукало компанію BMW перейти на нову модель прямих продажів – «агентську». Ця зміна відображає тенденцію серед кількох інших автовиробників, які адаптуються до мінливих уподобань споживачів та купівельні звички. Впроваджуючи модель прямих продажів, BMW прагне спростити процес купівлі та надати клієнтам більш персоналізований досвід.
AUTO-Consulting раніше вже розповідав, як це буде працювати в Україні.
Роль соціальних мереж у маркетинговій стратегії
Соціальні медіа стали невід’ємною частиною маркетингової стратегії BMW, що дозволило бренду мати більший контроль над формуванням власного іміджу. Хоча цей зсув викликав певні суперечки, він також надав BMW можливість безпосередньо взаємодіяти зі своєю цільовою аудиторією та будувати міцніші відносини з брендом. Використовуючи всюдисущність соціальних мереж, BMW може ефективно транслювати цінності свого бренду і демонструвати свою продукцію ширшій аудиторії.
Цифрова трансформація в продажах та маркетингу
“BMW використовує можливості діджиталізації не лише в самих автомобілях, таких як інформаційно-розважальна система iDrive, а й у процесі обслуговування клієнтів. Впроваджуючи діджиталізацію, BMW прагне покращити загальний клієнтський досвід і створити безперешкодний шлях від пошуку в Інтернеті до покупки”, – пояснює Пітер Нота, член правління BMW з продажу та маркетингу, очолює цифрову трансформацію компанії.
Загалом, електромобілі BMW наступного покоління не лише мають радикальний дизайн та передові технології, але й спричиняють значні зміни у підходах компанії до продажів та маркетингу. З переходом до моделі прямих продажів і зосередженням уваги на цифрових технологій та соціальних мереж, BMW позиціонує себе як компанію, що йде в ногу з часом та відповідає цінностям сучасної молоді.
Поиск
Подобные статьи
Електричний гіперкар Rimac Nevera оновив 23 рекорди. Скільки тепер займає розгін до 400 кмгод?
Всі заїзди виконував стандартний гіперкар Never...Електричний Lotus Emeya зможе розігнатися до 100 кмгод за 2,7 с
Свою третю електричну модель Lotus належить до ...USAID передала на Сумщину 4 автомобілі для ремонту енергомереж
Ці автомобілі виконані на базі Iveco Daily та п...Opet пропонує антифризи для комерційної техніки
Вантажні автомобілі, спеціальна та аграрна техн...ЄІБ надав понад 60 млн євро на відновлення доріг та оновлення міського транспорту в Україні
З наданого фінансування 43,48 млн євро призначе...