Як буде йти декарбонизація світу та України до 2050 року

by / Пятница, 20 Сентябрь 2024 / Published in Автоновости

Згідно зі звітом, світовий автопром інвестує сотні мільярдів доларів у технології для підтримки чистішого транспортного майбутнього, включаючи передові двигуни внутрішнього згоряння, пальне з низьким вмістом вуглецю, електрифікацію та технології водневих паливних елементів.

Президент OICA, Джон Боззелла, підкреслив, що автомобілебудівники усіх куточків світу підтримують декарбонізацію автомобільного транспорту, і що звіт містить дорожню карту з досягнення цієї спільної мети. Згідно з рекомендаціями OICA, необхідно прийняти технологічно нейтральний підхід для досягнення декарбонізації, який надає окремим державам гнучкість для впровадження технологій, що відповідають їхнім географічним, соціально-економічним, культурним і геополітичним реаліям. При цьому важливим є партнерство між урядами та промисловістю, а також постійні інвестиції в екосистему автомобільного транспорту для забезпечення декарбонізації, незалежно від технології, яка використовується.

Президент України, Володимир Зеленський, ще до повномасштабної агресії наголошував на важливості стати кліматично нейтральною країною не пізніше 2060 року. “Україна має намір скоротити викиди парникових газів на 65 відсотків до 2030 року, а не пізніше 2060 року досягти кліматичної нейтральності,” наголошував президент України Володимир Зеленський на кліматичній конференції ООН (COP26) у Глазго наприкінці 2021 року.

Німеччина та ще шість країн виступають проти заборони на ДВЗ з 2035 року

Наприклад, згідно з оцінкою наукового співробітника Ради по енергетиці, навколишньому середовищу та водних ресурсів Нью-Делі Вайбхава Чатурведі, для того щоб Індія досягла кліматичної нейтральності до 2050 року доведеться:
• скоротити викопне паливо з 73% (на 2015-й рік) до 5% в структурі енергетики;
• частка відновлюваних джерел енергії (без гідроенергетики) має зрости з 10% (у 2019-му році) до 83%;
• продажі електромобілів повинні скласти 78% від загального обсягу. В 2019-му було лише з 0,1%;
• усе рідке паливо повинне стати біопаливом.

Україна має ще складнішу ситуацію, враховуючи військові дії на нашій території, які самі по собі являються причиною екологічної катастрофи. З іншого боку, після остаточного очищення нашої землі ми матимемо змогу з нуля відновлювати промисловість та інфраструктуру вже з оглядом на майбутнє, використовуючи сучасні екологічні технології. Якщо до війни йшла мова про кліматичну нейтральність не раніше 2070 року, а використання вугілля як мінімум до середини сторіччя, то наразі вже є розуміння безперспективності віддавати перевагу вугіллю в якості основного енергоносія.

В Україні створять національну мережу електричних зарядних станцій
Президент підписав закон щодо розвитку електрозарядної інфраструктури та електротранспорту

Тож перехід до вуглецевої нейтральності в Україні можливий і значно раніше. Одним з таких кроків може стати шлях, який прописаний у Законі №8172 «Щодо подолання паливної залежності і розвитку електрозарядної інфраструктури та електричних транспортних засобі». У наступних публікаціях AUTO-Consulting проаналізує цей закон і реальність його виконання. Слідкуйте за нашими публікаціями.

У ЄС хочуть встановлювати зарядні станції для електротранспорту через кожні 60 км

TOP