Як думка споживачів вплинула на продукцію Львівського мотозаводу. Історичний приклад

by / Вторник, 17 Сентябрь 2024 / Published in Автоновости

Доказом того, що на ЛМЗ досліджували власних споживачів та навіть створили окремий відділ — є ця публікація у газеті «Труд» за 8 травня 1973 року.

В ній розповідається, що завдяки дослідженням, підприємству вдалося подолати кризу непопулярності мопедів МП-045 МП-046 та втілити деякі побажання клієнтів у новому мопеді ЛМЗ МП-048 «Верховина-3».

Крім того, Львівський мотозавод створив і власний бренд «Верховина» для позначення своїх мопедів, щоб відрізнятися від іншої продукції.

Але головні висновки досліджень були втілені вже на наступних поколіннях мопедів «Верховина-4». Згодом, ЛМЗ ще не раз буде досліджувати аудіторію користувачів мопедів і своєчасно побачить стрімку зміну вікової структури аудіторії. Так, за вказівками маркетологів, ЛМЗ створить одразу три модифікації мокіка «Верховина-6»: базову, молодіжну «Верховина-6 Спорт» та утілітарну «Верховина-6 Турист». Вони були орієнтовані на різні верстви споживачів.

Це дало надзвичайний ефект, бо саме «Верховина-6» стала найбільш вдалим мопедом за всі часи — її було продано у кількості більше 1 млн. екземплярів. Це — майже чверть від усіх мопедів Львівського мотозаводу за усі часи.
Більш детально про успішні моделі ЛМЗ — дивіться у цьому відео:

TOP