Як іномарки потрапляли на український ринок у 50-70-і роки
Кожен з цих автомобілів мав цікаву історію, де переплелися агенти КДБ та ЦРУ, зірки естради та «цеховики», дипломати, партійні функціонери та їх діти.
Існувало мінімум три способи, як цілком легально дістати іномарку у ті часи. Так, саме слово «дістати» найкраще характеризує той процес, який супроводжував появу іномарки у приватній власності.
А ще, вже тоді серед еліт, з‘явився попит на автомобілі, які краще «Волги» та ВАЗу. Цей попит зростав кожного року і з появою кожного нового авто-іномарки. Виявляється, що були у ті часи на теріторії України навіть Ferrari та Lamborghini!
Отже, як і де у 50-70-і роки знаходили іномарки на українському ринку? Хто ними міг володіти, а кому доводилося одразу їх продавати. Детальніше про це — у відеоподкасті Історичного Автоклубу:
Поиск
Подобные статьи
Zeekr анонсував електрокар з розгоном до 100 кмгод менше 3 с
При цьому установка двомоторного ліфтбека вже в...Lamborghini Urus розпродали до 2026 року
Urus приніс справжній успіх для Lamborghini з м...У Казахстані почнуть збирати Skoda Kodiaq
Новий кросовер розширить модельний ряд Skoda мі...Новий PEUGEOT E-5008 здобув «Золоте кермо 2024» в категорії великих сімейних автомобілів
Крістіан Дітш (Christian Dietsch), керуючий дир...Чи можливо в Україні придбати автомобіль онлайн під ключ? Кейс українського автохолдингу
А як бути у випадку з автомобілем? Це не якісь ...