Як іномарки потрапляли на український ринок у 50-70-і роки
Кожен з цих автомобілів мав цікаву історію, де переплелися агенти КДБ та ЦРУ, зірки естради та «цеховики», дипломати, партійні функціонери та їх діти.
Існувало мінімум три способи, як цілком легально дістати іномарку у ті часи. Так, саме слово «дістати» найкраще характеризує той процес, який супроводжував появу іномарки у приватній власності.
А ще, вже тоді серед еліт, з‘явився попит на автомобілі, які краще «Волги» та ВАЗу. Цей попит зростав кожного року і з появою кожного нового авто-іномарки. Виявляється, що були у ті часи на теріторії України навіть Ferrari та Lamborghini!
Отже, як і де у 50-70-і роки знаходили іномарки на українському ринку? Хто ними міг володіти, а кому доводилося одразу їх продавати. Детальніше про це — у відеоподкасті Історичного Автоклубу:
Поиск
Подобные статьи
Останні приміщення колишнього Львівського мотозаводу намагаються продати
Нагадаємо, що на вул. Городоцькій у 1946 році з...Які цікаві автомобільні новинки очікуються в світі у найближчі роки
Наближаючись до середини ‘20-х років, одна річ ...Світові результати продажів BMW свідчать про те, що велика решітка радіатора працює
Не зважаючи на мемні решітки радіатора BMW та к...В Україні продовжуються поставки спеціалізованих пікапів Peugeot Landtrek
Проєкт виконано за сприяння партнера Завода Тех...Моделі DAF отримали цілу низку престижних нагород
Важливі нагороди визнання першокласної ефективн...