Як іномарки потрапляли на український ринок у 50-70-і роки
Кожен з цих автомобілів мав цікаву історію, де переплелися агенти КДБ та ЦРУ, зірки естради та «цеховики», дипломати, партійні функціонери та їх діти.
Існувало мінімум три способи, як цілком легально дістати іномарку у ті часи. Так, саме слово «дістати» найкраще характеризує той процес, який супроводжував появу іномарки у приватній власності.
А ще, вже тоді серед еліт, з‘явився попит на автомобілі, які краще «Волги» та ВАЗу. Цей попит зростав кожного року і з появою кожного нового авто-іномарки. Виявляється, що були у ті часи на теріторії України навіть Ferrari та Lamborghini!
Отже, як і де у 50-70-і роки знаходили іномарки на українському ринку? Хто ними міг володіти, а кому доводилося одразу їх продавати. Детальніше про це — у відеоподкасті Історичного Автоклубу:
Поиск
Подобные статьи
В Дніпрі планують побудувати сучасний автодром для міжнародних змагань з автоспорту
Cтали відомі подробиці унікального проекту, яки...Німецька ZF інтегрувала надкомпактний двигун в електровелосипед, який видає величезну потужність
Новий двигун CentriX від ZF та редукторний блок...Як в Україні серійно виготовляють броньовані авто. Досвід REFORMа
Броньований комфорт Спеціалізований автомобіль ...У 2025 році на український ринок вийде 7-містний кросовер від Volkswagen
В Україні будуть представлені турбодизельні дви...Власники вживаних DAF обирають нові тягачі того ж бренду
Особливість нових тягачів DAF у тому, що вони в...