Як іномарки потрапляли на український ринок у 50-70-і роки
Кожен з цих автомобілів мав цікаву історію, де переплелися агенти КДБ та ЦРУ, зірки естради та «цеховики», дипломати, партійні функціонери та їх діти.
Існувало мінімум три способи, як цілком легально дістати іномарку у ті часи. Так, саме слово «дістати» найкраще характеризує той процес, який супроводжував появу іномарки у приватній власності.
А ще, вже тоді серед еліт, з‘явився попит на автомобілі, які краще «Волги» та ВАЗу. Цей попит зростав кожного року і з появою кожного нового авто-іномарки. Виявляється, що були у ті часи на теріторії України навіть Ferrari та Lamborghini!
Отже, як і де у 50-70-і роки знаходили іномарки на українському ринку? Хто ними міг володіти, а кому доводилося одразу їх продавати. Детальніше про це — у відеоподкасті Історичного Автоклубу:
Поиск
Подобные статьи
ВІДІ Юнікомерс: 17 років досвіду, інновацій та відповідальності перед суспільством
На сьогодні компанія є визнаним експертом із ви...В Україні створили броньовану машину розмінування
Новинка отримала броньований кузов капотного ко...Для СТО, Автомагазинів та Підприємств з власним парком техніки діє Акція від Opet
BREAK & CLUTCH CLEANER – це високоякісний ...В Україні діє оновлена програма Suzuki Finance: ще вигідніші умови кредитування
Умови кредитування: — Суму кредиту до 2 5...В Україні знайшли Mitsubishi Pajero Wagon з пробігом 1 000 000 км
Власник авто, Леонід Олексійович, подорожував н...