Як показав себе Nissan Qashqai e-Power за містом. Відкриваємо Луцьк
На електромобілі до Львова за 5 годин. Чи це реально?
Нагадаємо, що саме в можливості не залежати від електрозарядок і полягає головна фішка системи E-POWER, яку застосовує зараз Nissan. На цей крок Nissan пішов, щоб позбавити будь-яких фобій власників електромобілів, залишитися десь з розрядженною батареєю. Як виявляється така фобія у певних водіїв є і це зупиняє їх від використання електричного транспорту, після ДВС.
Nissan, як піонер електромобілізації, (пам’ятаєте, хто перший почав продавати електричний Nissan Leaf), вирішив запропонувати цікаве компромісне рішення у вигляді системи e-power. Ви керуєте електромобілем, але взагалі не турбуєтеся про його заряджання від ЕЗС. Все як і було при використанні ДВС: залив паливо у бак і їдь собі. Але колеса крутить електродвигун, який бере енергію від батареї. Її ємність не велика, але то не є проблема. Бо Nissan Qashqai e-power не потребує заряджання від розетки взагалі, а використовує для цього власний генератор, встановлений під капотом і який працює на бензині.
При цьому Nissan Qashqai e-power – це електромобіль з електродвигуном потужністю 190 к.с. і моментом 330 Нм. Але його особливість у тому, що процес під заряджання може відбуватися будь-коли і будь-де, навіть на ходу. Тому власнику такого Qashqai не потрібно слідкувати за запасом ходу і не шукати доступні зарядні станції. Він просто їздить. Запас ходу обмежує тільки кількість палива у баку для генератора. При повному баку це – 820 км.
Тест-драйв Nissan Qashqai e-Power. Перші враження
На трасі
Їдемо до Луцьку. Поки наш Nissan Qashqai e-power просувається містом, частину шляху він взагалі їде безшумно, але як тільки ємність батареї починає вичерпуватися – запускається двигун генератора під капотом і миттєво поповнює її енергією. Відбувається це автоматично і не потребує від водія жодних дій. Можна взагалі за цим не слідкувати, Qashqai e-power це робить самостійно і коли на це є потреба.
А на трасі, особливо на великій швидкості, генератор працює майже постійно. Тим і цікаво буде поглянути яка ж витрата палива для генератора буде у підсумку.
Керується Nissan Qashqai e-power відмінно, гарно тримає дорогу і миттєво прискорюється. Тут не має коробки передач, тому прискорення, як в електричних авто (до «сотні» за 7,9 с). Але, на відміну від авто з ДВС, у Qashqai e-power потужне прискорення є і після 100 кмгод. Взагалі, їхати на трасі – одне задоволення.
На додачу на нашому Qashqai ще є багато корисних асистентів, у вигляді систем розпізнавання рухомих об’єктів, пішоходів, дорожних знаків, підтримки рядності руху, автоматичне перемикання дальнього світла, а особливо адаптивний круїз-контроль. Все це відмінно працює і в наших умовах, тому на гарній дорозі їхати одне задоволення.
LED-фари чудово освітлюють дорогу, а якщо якийсь дорожній знак і не помітив, то проекція виведе його на скло. Дорога до Луцька промайнула не помітно і ось вже ми у цьому чарівному старовинному місті.
Перлини Луцька
Луцьк відомий своєю особливою історичною архітектурою, а головною родзинкою, безумовно, є замок Любарта. Але цього разу нам ми відкрили для себе зовсім новий Луцьк – мистецький. Виявляється у місті є чудовий розважальний комплекс «Адреналін Сіті», який стане однією з туристичних принад України та Волині і ось чому.
Саме тут завершує роботу над найбільшою в Україні картиною «Космогонія» український художник Петро Антип. Це не просто велика картина – це справжня літопис, яка займає площу більше 2000 м2. Її художник писав прямо тут з осені 2022 року і саме ця картина стане «перлиною» галереї сучасного українського мистецтва у Луцьку, яку вже не один рік розвиває сім’я Корсаків.
Це найбільша і найцікавіша галерея площею більше 15000 м2, де можна побачити неймовірну кількість робіт українських художників з різних регіонів України. І скажу чесно, це настільки вражає, коли це бачиш, що у цю галерею згодом будуть їздити до Луцька, як зараз їздять подивитися на замок.
До речі, у комплексі «Адреналін Сіті» тепер теж можна придбати і нову книгу #76 «Історія появи виробництва мото- та вело техніки в Україні» видавництва «АВТО-Консалтинг», яка розповідає про історію Київського і Львівського мотозаводів і ще про 4 підприємства, які існували у нас за 100 років.
Придбати або замовити книгу можна тут
Переваги e-power
Шлях від Києва до Луцька зайняв 5 годин, а зворотня дорога ще 5 годин і 20 хвилин. Ми проїхали 815 км і жодного разу не зупинялися для заряджання батареї Nissan Qashqai – вистачило палива у баку для генератора.
При чому, витрата палива була в межах 5,4-5,7 л100 км. Під час нашої подорожі були часті вимкнення електроенергії, але нас це взагалі не хвилювало і це – головна перевага системи e-power. Ти їдеш стільки, скільки потрібно, і скільки є палива. Жодної фобії.
Київ-Луцьк-Київ
Nissan Qashqai e-Power: електромобіль, який не боїться блекауту
Як проявив себе електромобіль Nissan Qashqai e-Power під час вимкнень світла
Поиск
Подобные статьи
Бельгія передає Україні 80 бронеавтомобілів IVECO Lynx та 150 вантажівок Volvo
Iveco LMV (Light MultiRole Vehicle) / Lynx — по...У чому головні переваги нового тягача DAF XG+ над попередніми верcіями XF
DAF XF завжди був любимцем далекобійників, завд...Львів отримав вже сьомий трамвай виробництва Electron
За процедурою новий трамвай має пройти обкатку,...Узбекістан закупить 800 автобусів Yutong
Таким чином, Узбекистан отримає великий парк ел...Український виробник автовишек анонсував на цей рік оновлену гаму моделей
Автовишки «Техкомплекту» відіграли ва...