Як проявив себе електромобіль Nissan Qashqai e-Power під час вимкнень світла

by / Понедельник, 26 Август 2024 / Published in Автоновости

Знову нагадаємо, що нова технологія e-Power, яку Nissan запровадив на своїх кросоверах, як раз і передбачає гарантування власнику рух за будь-яких обставин. Це головна «фішка» e-Power і це слід запам’ятати. Бо на електромобілях з цією системою на борту є ще й електрогенератор, роль якого виконує двигун під капотом.

Батарею електромобіля в технології e-Power заряджає тільки власний двигун-генератор, навіть можливості підзарядки ззовні не передбачено. Тому й жодні блек-аути його не лякають. І саме ця особливість дає повну незалежність від електричних мереж нашому Nissan Qashqai. На ньому можна їздити навіть тоді, коли електрики взагалі не має у місті і мати запас ходу у 800-820 км – на стільки вистачить палива у баку.

ДВС під капотом споживае бензин, але колеса не крутить, а лише виробляє електрику, яка необхідна для заряджання власної батареї. А вже від батареї живіться електродвигун, який і крутить колеса. Тобто, Nissan Qashqai e-Power – це електромобіль з власною АКБ, який має на борту ще й електрогенератор і запас палива на 800 км пробігу.

А навіщо така складна технологія? Як виявилося саме зараз, це дає впевненість, що на власному електромобілі можна доїхати на любу відстань, навіть якщо там не має електрозарядок. Або, як у випадку минулого тиждня, може взагалі не бути електрики.
А ще Nissan Qashqai e-Power завжди готовий до подорожі, його не потрібно заряджати, боятися стати десь посеред дороги з розрядженною АКБ. Всіх цих фобій у власника Nissan Qashqai e-Power не має зовсім. І саме у цьому є головна перевага технології e-Power.

При всих цих перевагах, рухається Nissan Qashqai e-Power саме як електрокар – плавно і майже безшумно. Звуку двигуна зовсім не чути. Тому що у двигуні не має зараз потреби, можна рушати на енергії від акумуляторної батареї.

В рух Nissan Qashqai e-Power приводить саме електродвигун потужністю 190 к.с. з крутним моментом 330 Нм. Прискорення, як і властиво електрокарам, дуже динамічне. Розгін від 0 до 100 км/год – 7,9 с. Хоча суб’єктивно здається ще динамічніше. Є і різні режими руху: «економ», «стандарт», «спорт». При цьому прискорення відбувається дуже плавно, тому що Nissan Qashqai не має коробки перемикання передач.

Батарея на Nissan Qashqai – не великої ємності (і ваги) і забезпечує приблизно 2-3 км запасу ходу в чистому електрорежимі. Далі вона підзаряджається від власного електрогенератора. Тобто ДВС під капотом оживає і починає виробляти енергію. Ви навіть не відчуєте це, лише по звуку або по приборах.

Nissan Qashqai обладнаний бензиновим 3-циліндровим ДВЗ обсягом 1,5 л зі змінними фазами. Про потужність цього двигуна нічого не відомо. Але у випадку Nissan Qashqai e-Power всі ці «конячки» в прямому сенсі, як то кажуть, біжать поруч, бо жодного відношення до передачі крутного моменту на колеса бензиновий двигун не має.

Скільки тоді споживає бензину Nissan Qashqai e-Power? Відповісти на це питання однозначно буде складно. Бо витрата пального залежить від режиму руху і може бути від 4,4 л/100 км до 6,9 л/100 км. (Це реальні цифри витрати за замірами AUTO-Consulting). Причому меншу цифру, на відміну від звичайних авто, Nissan Qashqai e-Power демонструє у місті, а більшу – на трасі. Вся справа в особливості технології e-Power.

Ще одна перевага електромобіля з технологією e-Power — це можливість долати великі відстані без зупинки на підзарядку.

На електромобілі до Львова за 5 годин. Чи це реально?

Встигли ми і порівняти Nissan Qashqai e-Power з його прямим конкурентом – гібридним Jeep Compass e-Hybrid. І хоч у обох цих кросоверів є і бензиновий двигун і електромотор, але вони виявилися зовсім різні за принципом дії. В чому полягає ця різниця – дивіться у цьому відео:

А детальніше про враження від експлуатації Nissan Qashqai e-Power та його можливості, ми розповідали у першому тесті.

Тест-драйв Nissan Qashqai e-Power. Перші враження

детальніше про ціни та комплектації Nissan Qashqai e-Power

TOP