Як Renault планує досягти продажів 1 млн. електрокарів вже за 8 років
Ampere складається з 11 000 співробітників, з яких 35% — інженери
Стратегія зростання з цільовим показником ~1 млн автомобілів у 2031 році
Прагнення досягти цінового паритету електричних та дизельних автомобілів раніше конкурентів завдяки чіткій дорожній карті зниження вартості на 40% до 2027/2028 року між 1-м та 2-м поколінням електромобілів.
Електромобілі С-сегменту
Продуктова лінійка з семи автомобілів до 2031 року в самому серці європейського ринку: Megane, E-Tech, Scenic E-Tech, Renault 5, Renault 4, «Legend» та два додаткові автомобілі
Додатковий бізнес (автомобілі та програмне забезпечення) з іншими брендами та партнерами, такими як Alpine, Nissan та Mitsubishi Motors
Поиск
Подобные статьи
ВІДІ Юнікомерс: 17 років досвіду, інновацій та відповідальності перед суспільством
На сьогодні компанія є визнаним експертом із ви...В Україні створили броньовану машину розмінування
Новинка отримала броньований кузов капотного ко...Для СТО, Автомагазинів та Підприємств з власним парком техніки діє Акція від Opet
BREAK & CLUTCH CLEANER – це високоякісний ...В Україні діє оновлена програма Suzuki Finance: ще вигідніші умови кредитування
Умови кредитування: — Суму кредиту до 2 5...В Україні знайшли Mitsubishi Pajero Wagon з пробігом 1 000 000 км
Власник авто, Леонід Олексійович, подорожував н...