Як Renault планує досягти продажів 1 млн. електрокарів вже за 8 років
Ampere складається з 11 000 співробітників, з яких 35% — інженери
Стратегія зростання з цільовим показником ~1 млн автомобілів у 2031 році
Прагнення досягти цінового паритету електричних та дизельних автомобілів раніше конкурентів завдяки чіткій дорожній карті зниження вартості на 40% до 2027/2028 року між 1-м та 2-м поколінням електромобілів.
Електромобілі С-сегменту
Продуктова лінійка з семи автомобілів до 2031 року в самому серці європейського ринку: Megane, E-Tech, Scenic E-Tech, Renault 5, Renault 4, «Legend» та два додаткові автомобілі
Додатковий бізнес (автомобілі та програмне забезпечення) з іншими брендами та партнерами, такими як Alpine, Nissan та Mitsubishi Motors
Поиск
Подобные статьи
Львівський оборонний кластер передав 1000-й автомобіль на фронт
Для того, щоб поставити фронту 1000 автівок зна...Майже 80% електрокарів на українському ринку китайського виробництва
Підтвердженням популярності електрокарів китайс...У Lamborghini Urus появиться електрична та гібридна версії
Глава Lamborghini Стефан Вінкельманн у розмові ...В Україні повідомили ціни та стартували продажі нового крос-седану CITROEN C4 X
Новинка від CITROEN органічно вписується в моде...Українська діаспора у Люксембурзі передала ДСНС рятувальну спецтехніку
Ця допомога є особливо актуальною, адже через в...