Як Renault планує досягти продажів 1 млн. електрокарів вже за 8 років
Ampere складається з 11 000 співробітників, з яких 35% — інженери
Стратегія зростання з цільовим показником ~1 млн автомобілів у 2031 році
Прагнення досягти цінового паритету електричних та дизельних автомобілів раніше конкурентів завдяки чіткій дорожній карті зниження вартості на 40% до 2027/2028 року між 1-м та 2-м поколінням електромобілів.
Електромобілі С-сегменту
Продуктова лінійка з семи автомобілів до 2031 року в самому серці європейського ринку: Megane, E-Tech, Scenic E-Tech, Renault 5, Renault 4, «Legend» та два додаткові автомобілі
Додатковий бізнес (автомобілі та програмне забезпечення) з іншими брендами та партнерами, такими як Alpine, Nissan та Mitsubishi Motors
Поиск
Подобные статьи
IVECO виграла найбільший автобусний тендер в Німеччині
Рамкова угода включає до 200 12-метрових автобу...Що зміниться на авторинку після прийняття закону 9083?
Вчора сталася доленосна подія – Верховна Рада У...Ще один сервісний центр МВС переїхав в укриття та надає послуги під час тривоги
Нова адреса: с. Пісочин, вул. Транспортна, 116 ...Міноборони допустило до експлуатації безшумний роботизований транспортер
CRAB-LS призначений для виконання завдань насам...Honda і Nissan почали переговори про злиття
Переговори, про які вперше повідомила газета Ni...