Як Renault планує досягти продажів 1 млн. електрокарів вже за 8 років
Ampere складається з 11 000 співробітників, з яких 35% — інженери
Стратегія зростання з цільовим показником ~1 млн автомобілів у 2031 році
Прагнення досягти цінового паритету електричних та дизельних автомобілів раніше конкурентів завдяки чіткій дорожній карті зниження вартості на 40% до 2027/2028 року між 1-м та 2-м поколінням електромобілів.
Електромобілі С-сегменту
Продуктова лінійка з семи автомобілів до 2031 року в самому серці європейського ринку: Megane, E-Tech, Scenic E-Tech, Renault 5, Renault 4, «Legend» та два додаткові автомобілі
Додатковий бізнес (автомобілі та програмне забезпечення) з іншими брендами та партнерами, такими як Alpine, Nissan та Mitsubishi Motors
Поиск
Подобные статьи
Головні прем’єри Парижського автосалону. Бал реінкарнацій
Отже, Париж є домашнім автосалоном для французь...Castrol стає офіційним партнером NBA та WNBA
«Castrol і NBA зустрічаються на вершині успіху»...«Перекупи» знайшли рішення, як обійти великі податки при продажі авто
Як уже повідомляв AUTO-Consulting, 1 жовтня Уря...В Україні стали відомі обсяги переведених цьогоріч на газ автівок
У Головному сервісному центрі МВС нагадують: ав...Renault представив 4 унікальні колаборації з нагоди дебюту Renault 4 E-Tech
Renault націлена на 4 напрямки на Паризькому ав...