Як Renault планує досягти продажів 1 млн. електрокарів вже за 8 років
Ampere складається з 11 000 співробітників, з яких 35% — інженери
Стратегія зростання з цільовим показником ~1 млн автомобілів у 2031 році
Прагнення досягти цінового паритету електричних та дизельних автомобілів раніше конкурентів завдяки чіткій дорожній карті зниження вартості на 40% до 2027/2028 року між 1-м та 2-м поколінням електромобілів.
Електромобілі С-сегменту
Продуктова лінійка з семи автомобілів до 2031 року в самому серці європейського ринку: Megane, E-Tech, Scenic E-Tech, Renault 5, Renault 4, «Legend» та два додаткові автомобілі
Додатковий бізнес (автомобілі та програмне забезпечення) з іншими брендами та партнерами, такими як Alpine, Nissan та Mitsubishi Motors
Поиск
Подобные статьи
Як реєструвати великотоннажні та технологічні транспортні засоби у сервісних центрах МВС
Перереєстрація технологічних транспортних засоб...На українському ринку з`явився доступний варіант вантажівки 4х4
JAC Motors, у тісній співпраці з групою компані...Яким буде новий PEUGEOT E-208 GTi
Сорок років тому Бренд PEUGEOT написав новий ці...Яка продукція може врятувати виробників автобусів в Україні
Спочатку треба віддати належне і відверто сказа...З нагоди ювілею Volkswagen запускає спеціальну версію VW Polo Edition 50
Спеціальна модель базується на Polo з лінійкою ...