Як штучний інтелект дозволить нам розмовляти з автомобілями
Останнім часом часто зустрічається фраза «програмно-керований автомобіль». Палкі дискусії викликали останні тенденції, коли провідні автовиробники почали впроваджувати такі звичні опції як підігрів сидінь, за додаткову або навіть щомісячну оплату. Тобто, не встановлюючи додаткове обладнання на заводі, а керуючи лише програмним забезпеченням.
Але справа не тільки в цьому. Сучасні автомобілі все більше покладаються не на апаратне, а на програмне забезпечення, і такі функції, як ADAS (різноманітні електронні асистенти), інформаційно-розважальні системи, системи запобігання зіткненням та інтерфейси, можуть бути змінені або вдосконалені без розбирання автомобіля або виготовлення нових деталей.
Теоретично, це має бути краще для нас, покупців автомобілів. Це вже відбувається, і, наприклад, дизайн сенсорного екрану і функції, які він виконує, можуть бути оновлені шляхом перепрошивки програмного забезпечення в автомобілі, подібно до завантаження додатку на телефон.
Це також дозволяє впроваджувати і оновлювати штучний інтелект в машинний інтерфейс автомобіля, щоб полегшити водієві керування різними аспектами автомобіля, наприклад, за допомогою голосових команд, які дійсно працюють.
Нещодавно на виставці «Мобільність 2023» у Мюнхені Google і гігантська компанія-постачальник Continental оголосили, що співпрацюватимуть над впровадженням даних Google і технології штучного інтелекту безпосередньо в комп’ютери транспортних засобів. Система буде заснована на новому високопродуктивному комп’ютері (HPC) Smart Cockpit від Continental.
Ідея полягає в тому, що генеративний ШІ дозволить водіям розмовляти з автомобілем природною мовою, без необхідності формулювати незграбні фрази або дотримуватися певного словника. Розпізнавання та обробка здійснюються в хмарному сервісі, спираючись на величезну потужність комп’ютерів Google, а не на потужність слабкого процесора в автомобілі.
Однією з ключових відмінностей між цим і тим, що було раніше, є спосіб спілкування водія з автомобілем. Водій може ставити додаткові запитання, не повторюючи весь контекст, оскільки про це подбає генеративний штучний інтелект Google Cloud. Однак система не буде повністю орієнтована на конкретний автомобіль, і кожен водій матиме доступ до інформації, специфічної для цього автомобіля або інструкції з експлуатації моделі.
Тож якщо водій захоче запитати, де знаходиться USB-порт або яким має бути тиск у шинах, він отримає швидку і точну відповідь. В іншому випадку, використання розмовної мови має полегшити отримання інформації про місцеві визначні пам’ятки чи будь-що інше, що вас цікавить.
Хоча комбіноване рішення з’явиться приблизно через 18 місяців, архітектура HPC вже існує. (Прикладом може слугувати сімейство Volkswagen ID).
Що робить HPC гнучким, так це те, що він може запускати кілька різних типів програмного забезпечення від різних постачальників одночасно. І якщо це добре зарекомендує себе в реальному світі, генеративний штучний інтелект Continental і Google, сподіваємося, зробить взаємодію з автомобілем простішою і безпечнішою.
BMW експериментує зі штучним інтелектом для проектування автомобілів
Штучний інтелект у Jeep буде допомагати новачкам долати бездоріжжя
Поиск
Подобные статьи
Напередодні холодів рекомендують проводити комплексне обслуговування паливної системи
Часткове погіршення якості пального на регіонал...В Україні з`явився новий потужний дилер MAXUS
Нещодавно імпортером було оголошено конкурс на ...IVECO передала права дистрибуції у Північній Європі незалежній компанії
IVECO завершила передачу операцій з дистрибуції...ЗСУ отримають ще 200 БТР Stryker
Очікується, що БТР передадуть підрозділам, які ...Українські рятувальники отримали 18 автоцистерн на базі шасі Daewoo
Автомобіль виготовлений на базі шасі Daewoo Max...