Як у 2023 році переформатувався український ринок автобусів

by / Вторник, 03 Сентябрь 2024 / Published in Автоновости

Так, міста зараз не закуповують нові машини, тому збут 12-и та 18-метрових городських автобусів майже на нулі.

Лише почав просипатися ринок великих міжміських лайнерів, а бізнес більше потребує невеликих комфортабельних автобусів для доставки персоналу. А такі автобуси у цьому році продавали лише Temsa та Otokar.

Потроху з’являється попит на 9-10-метрові міські автобуси, які почали закуповувати невеликі міста для оновлення автопарків. Але потреба у таких автобусах — гіганська, бо багато техніки було знищено обстрілами.

Фактично, ринок автобусів зараз тримається на малому класі — шкільних та спеціальних машинах, які становлять більше 90% закупівель. Це бюджетні закупівлі, які дають змогу українським виробникам триматися на плаву.

Цю потребу фактично закривають два автозаводи: черкаський та чернігівський. Тому й лідером українського ринку автобусів є Ataman (за 5 місяців зайняв 48% ринку), та Еталон (40%). Практично не присутній на ринку луцький Богдан, якому цього року вдалося реалізувати лише 1 машину.

То ж бюджетні закупівлі зараз формують весь ринок, а от попит з боку бізнесу поки що дає лише 5-6% ринку. Проте результати травня дають підстави для оптимізму, бо у цей місяць зафіксовано найкращі показники продажів у цьому році, а зростання становило майже у 4 рази. То ж тримаємося, ринок почав оживати.

Підсумки продажів автомобілів для бізнесу за 5 місяців
Що можна було побачити на виставці Com Auto Trans 2023 у Києві

Які тренди на автобусному ринку демонстрували турецькі виробники у Європі. Виставка у Гановері

TOP