Як VW LT 50 років тому захопив важливий сегмент авторинку
У період з 1976 по 1979 рік було освоєно виробництво відразу декількох модифікацій — LT28, LT31, LT35, LT40, LT45. Цифри в індексі вказували на повну масу автомобіля, розділену на 100. буква D, додана до індексу, вказувала на те, що на мікроавтобусі (вантажівці) встановлено дизельний двигун, наприклад LT28D. Тобто, Volkswagen одразу закривав сегменти фургонів від 2,8 до 4,5 т повної ваги.
Volkswagen запропонував LT у різноманітних виконаннях: з низьким та високим дахом, суцільнометалевий фургон, мікроавтобус, кемпер і навіть бортова вантажівка. У 1983 році були модернізовані автомобілі LT35 і LT50, а в 1988 році з’явилася модель LT55 повною масою 5,6 т. На початку 90-х років всі автомобілі серії LT отримали нове переднє облицювання, з’явилися нові моделі.
Випускалися повнопривідні модифікації з диференціалом, що блокується, і механізмом відключення приводу передніх коліс. Комерційний успіх цієї серії став відправною точкою для початку кооперації з фірмою MAN із спільного виробництва більш важких вантажівок, що випускалися під маркою MAN-Volkswagen.
Volkswagen LT першого покоління став одним з найпопулярніших фургонів свого часу. Але у наступному покоління від став схожим з Mercedes-Benz Sprinter, бо обидва виробники об’єднали зусилля у розробці нового покоління авто.
З 1996 LT стали випускати як новий модельний ряд. Друге покоління цих фургонів отримало приз як «Найкраща комерційна вантажівка 1996-1997 років».У 2006 році компанія Volkswagen представила наступне покоління мікроавтобусів, яке отримало нову назву Volkswagen Crafter. Назва походить від англійського слова «craft», тобто «ремесло». Зараз Volkswagen створив нове покоління фургонів Crafter спільно з MAN, який теж пропонує поджібні фургони під назвою TGE.
Поиск
Подобные статьи
З 1 січня 2024 року в Україні зміняться суми збору в пенсійний фонд при першій реєстрації авто
В Україні підвищили штрафи за керування авто бе...Кросовер DS 7 та седан DS 9 – офіційні автомобілі «Тижня моди в Парижі»
Календар заходу «Тижні моди в Парижі» почався у...5 причин чому Peugeot 408 – це непересічний автомобіль
Дизайн Peugeot 408 ламає стереотипи, вирізняєть...Яким був Львівський мотозавод у 1964 році. Архівні кадри
Як працював завод ЛЗМ, яку техніку там вироблял...На яких автобусах їздили в українських містах у 20-30-і роках
Почнемо зі Львова, де їздили ось такі яскраві &...